خبرگزاری کار ایران

افزایش ۳۰ درصدی حقوق مددجویان بهزیستی از اواخر آبان

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۳۶۰۹

رئیس سازمان بهزیستی کشور درخصوص افزایش مستمری مددجویان تحت پوشش این سازمان و همچنین افزایش تسهیلات اشتغالزایی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش ایلنا، علی‌محمد قادری با اشاره به افزایش مستمری مددجویان تحت پوشش، گفت: براساس مصوبه و ابلاغیه مجلس شورای اسلامی مقرر شد سرانه مستمری جامعه هدف سازمان بهزیستی ۳۰ درصد افزایش یابد.

وی ادامه داد: براساس بودجه و تامین اعتباری که سازمان برنامه و بودجه برای این مهم منظور خواهد کرد از اواخر آبان‌ماه با تایید شورای نگهبان می‌توانیم این افزایش مستمری را اعمال کنیم.

رییس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به خبر افزایش بند ب تبصره ۱۶ قانونی که مجلس شورای اسلامی برای تسهیل‌گری اشتغال برای جامعه هدف سازمان بهزیستی و کمیته امداد محقق کرد، گفت: با اعتبار و ابلاغیه جدید از سوی بانک مرکزی، سرانه تسهیلات اشتغالزایی برای خدمت‌گیرندگان و کارفرمایانی که از جامعه هدف سازمان برای امر اشتغال در کشور استفاده می‌کنند از ۱۰۰ میلیون تومان به ۱۵۰ میلیون تومان افزایش یافت. همچنین کارفرمایانی که سقف اعتباری ۲ میلیاردتومانی برای به کارگیری جامعه هدف سازمان در مراکز خود داشتند این اعتبار به ۴ میلیاردتومان ارتقاء پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز