خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

واکنش آموزش و پرورش به تنبیه بدنی یک دانش‌آموز توسط معلمش در خاش

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۴۷۰۷

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در مورد برخورد با رفتار خشونت آمیز معلمی در شهرستان خاش گفت: چنانچه بعد از بررسی‌ها، ادعای دانش آموز ثابت شود، این معلم حتما به هیات‌ رسیدگی به تخلفات اداری آموزش و پرورش ارجاع داده می شود و روند قانون در خصوص او اعمال خواهد شد.

«عباس پوردرویش» رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص آخرین پیگیری‌ها درمورد خبری مبنی بر تنبیه دانش آموز یکی از مدارس شهرستان خاش در استان سیستان و بلوچستان با شلنگ توسط معلم پرورشی و آسیب به چشم این دانش آموز، بیان کرد: دیروز این خبر به ما رسیده و هنوز پدر دانش آموزی که اذعان کرده تنبیه شده، در مورد این مسئله شکایتی نکرده است تا ما نیز پیگیر ماجرا شویم، اما به هر حال آموزش و پرورش با توجه به انتشار این خبر در رسانه ها و فضای مجازی، همکاران واحد نظارتی آموزش و پرورش را برای بررسی ابعاد ماجرا بسیج کرده است تا ببینند موضوع از چه قرار بوده است.

او با اشاره به اینکه هنوز اطلاعات کاملی در مورد این موضوع به دست نیامده، گفت: ما وظیفه داریم در مورد چنین اتفاقی توضیحی داشته باشیم و به آن رسیدگی کنیم. از آنجایی که تا کنون اولیای دانش آموز مدعی به ادارات کل آموزش و پرورش و شهرستان نیامده و ما را مطلع نکرده اند، امکان بررسی وجود نداشته است.

پوردرویش در پاسخ به این سوال که آموزش و پرورش برای بررسی رفتار خشونت آمیز معلم مذکور چه اقدامی خواهد داشت؟ عنوان کرد:‌ چنانچه بعد از بررسی ها ادعای دانش آموز ثابت شود، معلم حتما به هیات‌ رسیدگی به تخلفات اداری آموزش و پرورش ارجاع داده می شود و روند قانون در خصوص او اعمال خواهد شد.

مدیرکل روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان در مورد اینکه روند رسیدگی و اثبات این خبر چه مدت زمان می برد، توضیح داد:‌ قاعدتا بیش از دو روز برای روشن شدن صحت ماجرا زمان لازم نیست و ظرف همین مدت ما گزارشی در این خصوص آماده خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز