خبرگزاری کار ایران

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۳۶۴۵

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور درخصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر در محورهای استان‌های اصفهان و فارس بارش برف و باران و در معابر استان گیلان بارش باران جریان دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور، ترافیک در آزادراه‌های قزوین-کرج _ تهران و همچنین محور شهریار_ تهران را در مقاطعی نیمه‌سنگین ارزیابی و تصریح کرد: خوشبختانه همه محورهای اصلی کشور به غیر از شهداد به نهبندان و ریگان به ایرانشهر باز بوده و تردد در آنها در جریان است.

وی از مسدود بودن ۶ محور فرعی به علت انسداد فصلی خبر داد.سرهنگ شیرانی به برودت هوا به خصوص در محورهای کوهستانی اشاره و خاطرنشان کرد: رانندگانی که قصد سفر به معابر کوهستانی را دارند باید از سلامت سیستم فنی، بخاری و برف پاک کن خودرو اطمینان حاصل کرده و زنجیر چرخ نیز به همراه داشته باشد.

وی به رانندگان توصیه کرد که در هنگام لغزندگی معابر، فاصله طولی مجاز و سرعت مطمئنه را لحاظ کرده و از عجله و شتاب بی‌مورد پرهیز کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز