خبرگزاری کار ایران

جشنواره خیرین مدرسه ساز هرمزگان برگزار شد؛

امضا تفاهم نامه ساخت ۳۰ مدرسه/ تعهد ۷۰۰ میلیارد تومانی خیرین استان

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۱۲۱۶

آیین بیست و چهارمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان هرمزگان؛ خیرین مدرسه ساز هرمزگانی با امضا تفاهم نامه ساخت ۳۰ مدرسه مبلغی بالغ بر ۷۰۰ میلیارد تومان تعهد کردند.

به گزارش ایلنا از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، در بیست و چهارمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان هرمزگان با رویکرد تکمیل پروژه‌های نیمه تمام برگزار شد، تفاهم‌نامه ساخت ۳۰ باب مدرسه در شرق استان به امضاء رسید و از خیرین مدرسه‌ساز با اهداء لوح و تندیس تجلیل شد. 

در یکسال اخیر ۳۵۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان مشارکت خیرین در امر مدرسه‌سازی استان هرمزگان بوده که در ساخت ۱۱۰ فضای آموزشی مشارکت داشتند. امسال نیز پیش بینی می‌شود که میزان مشارکت خیرین مدرسه ساز به بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان در سطح استان برسد. 

حمیدرضا خان محمدی، رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، در پیامی به بیست و چهارمین جشنواره خیرین در استان هرمزگان تصریح کرد: بی‌شک خیرین عاشقان واقعی خداوندند که فرصت بخشایش رب العالمین در رفتارشان تجلی یافته و روح عاشق‌شان فرزندان برومند و تشنه دانایی این سرزمین خدایی را سیراب می‌کند و چه خوشایند است که صفت رحمانیت باری‌تعالی در کالبد زمینی بندگانی حلول کرده که الحق شایسته جایگاه خلیفه‌الهی بر روی زمین هستند. 

وی ادامه داد: خداوند متعال را شاکریم که نیمی از مدارس در حال ساخت در کشور به همت شما خیرین نیک اندیش ساخته می‌شود. بخشندگانی در کسوت خیرین، امید را در جان عاشقان تعلیم و تربیت زنده نگاه می‌دارند و با روحیه و تفکر جهادی و با بکارگیری فناوری‌های دانش بنیان و با نگاه به آینده در مسیر توسعه و آبادانی ایران اسلامی گام برمی‌دارند. 

خان محمدی تصریح کرد: خیرین سرافراز مدرسه ساز، با مشارکت گسترده خود از سهم مشارکت دولت پیشی گرفته‌اند و با نگاهی به افقِ روشنِ پیش رو، در امتداد امری پر خیر و برکت که سراسر باقیات الصالحات است در حرکت هستند. در این راستا تکریم و تجلیل خیرین از اهمیت شایانی برخوردار بوده تا جایی که سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز در راهکار عملیاتی ۲-۹ بر ایجاد ساز و کار مناسب برای حفظ و ارتقای سطح مشارکت این عزیزان تاکید دارد. 

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در پایان تاکید کرد: اینجانب ضمن عذرخواهی ازعدم حضور در جشنواره خیرین استان هرمزگان به دلیل شرکت در جلسات بررسی لایحه بودجه دولت، با نهایت اخلاص و به پاس قدردانی از زحمات، نگرش و بینش ژرف شما خیرین بزرگوار در امر نیک مدرسه‌سازی، دستان پر مهرتان را به گرمی می‌فشارم و توفیقات روزافزون‌تان را در مسیر اعتلای این مرز و بوم و پیشبرد نظام مقدس جمهوری اسلامی، از خداوند منان مسالت دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز