خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان خبر داد:

برخورد با 104 خودروی شوتی و حامل سوخت قاچاق در خراسان جنوبی

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۰۱۷۸

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ماموران انتظامی در اجرای طرح برخورد با خودروهای شوتی و حامل سوخت قاچاق، 104 دستگاه خودرو را توقیف کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار ناصر فرشید در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران انتظامی استان خراسان جنوبی در اجرای طرح 3 روزه مبارزه با قاچاق سوخت و همچنین برخورد با خودروهای شوتی و شناسایی محل های عبور قاچاقچیان سوخت پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران انتظامی با انجام ایست و بازرسی های مقطعی وکنترل محورهای مواصلاتی در سطح استان ، 104 دستگاه خودروی سواری شوتی حامل سوخت را شناسایی و جهت بررسی بیشتر آن ها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی افزود: ماموران انتظامی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و در بازرسی از خودروها، 46 هزار و 300 لیتر سوخت خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی راکشف کردند.

فرشید با بیان این که ارزش سوخت های کشف شده توسط کارشناسان بالغ بر 14 میلیارد و 445 میلیون ریال برآورد شده است؛ تصریح کرد: ماموران انتظامی در این رابطه 52 متهم را دستگیر کردند که با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز