خبرگزاری کار ایران

درخواست از تهرانی ها برای اهدای خون

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۰۱۱۰

مدیرکل انتقال خون استان تهران از مردم پایتخت خواست تا در این روزهای سرد سال و برای نجات جان بیماران به مراکز اهدای خون مراجعه کنند.

به گزارش ایلنا، سید منتظر شُبّر از مردم پایتخت خواست تا در این روزهای سرد سال و برای نجات جان بیماران به مراکز اهدای خون مراجعه کنند و با اشاره به اینکه نیاز بیماران به خون و فرآورده های خونی روزانه و همیشگی است، گفت: کاهش مراجعات مردم به مراکز اهدای خون به دلیل برودت هوا باعث شده است تا یک بار دیگر از مردم همیشه در صحنه و وفادار استان تهران درخواست کنیم تا در این روزهای سرد سال، بیماران نیازمند به خون را فراموش نکنند و مراکز اهدای خون در تمام روزها آماده پذیرش داوطلبان اهدای خون هستند.

وی افزود: بیش از ۱۶۰ مرکز درمانی و مصرف ۲۵ درصد خون و فرآورده های خونی در استان تهران، نشان دهنده ضرورت اهدای خون پایتخت نشینان در این روزهای زمستانی است تا با افزایش مشارکت داوطلبان اهدای خون بتوانیم پاسخگوی نیاز بیماران و مراکز درمانی به خون و فرآورده های خونی همچون پلاکت باشیم.

مدیرکل انتقال خون استان تهران ادامه داد: پلاکت یکی از فرآورده های خونی است که برای کمک به زندگی بیمارانی همچون مبتلایان سرطان استفاده می شود و مدت زمان نگهداشت آن فقط سه روز است و این یعنی باید به صورت منظم و مستمر در تهیه و تامین این فرآورده خونی موفق باشیم و این جز با همدلی و همراهی مردم عزیز به ویژه جوانان میسر و ممکن نخواهد بود.

بنابر اعلام روابط عمومی اداره کل انتقال خون استان تهران،  وی در پایان گفت: داوطلبان اهدای خون برای آگاهی از نشانی و ساعات فعالیت تمامی مراکز اهدای خون در استان تهران، می توانند به درگاه  اینترنتی  www.tehran.ibto.ir  مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز