خبرگزاری کار ایران

معاون عملیات پلیس راهور پایتخت:

وضعیت ترافیک تهران با وجود بارش برف خوب است

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۰۰۱۶

معاون عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران گفت: به علت نمک و شن پاشی به موقع انجام شده در معابر، یخ‌زدگی و انسداد راه یا کندی در حرکت نداریم.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری شهر، سرهنگ محمد رازقی درباره وضعیت ترافیکی بزرگراه های پایتخت توضیح داد: وضعیت کلی بزرگراه ها از نظر ترافیکی خوب هست و فقط نقاط خاصی مثل بزرگراه شهید نواب صفوی از سمت  جنوب به شمال و شرق به غرب بزرگراه شهیدهمت و همچنین بزرگراه امام علی(ع) از سمت  جنوب به شمال به صورت مقطعی شاهد ترافیک نیمه سنگین در حرکت هستیم. 

وی افزود: در خیابان های داخلی سطح شهر مثل ولیعصر(عج)، شریعتی و آزادی هم ترافیک نیمه سنگین است و درکل از نظر ترافیکی وضعیت شهر تهران نسبت به روزهای عادی هم بهتر است. 

رازقی گفت: از نظر بارندگی در  چندین مقطع شاهد بارش برف در محورهای غربی مثل بزرگراه شهید خرازی و همدانی بودیم، اما با نمک و شن پاشی به موقع که انجام شده، در هیچ جا به خاطر یخ زدگی و بارش برف انسداد راه یا کندی حرکت نداریم. 

معاون عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران گفت: در همه معابر تردد به صورت عادی  در جریان است و عوامل پلیس راهور هم در راه ها حضور دارند و در حال مدیریت هستند.

رازقی خاطر نشان کرد: وضعیت ترافیک صبح گاهی هم عادی است و رانندگان محترم حتما در شرایط خاص بارندگی، فاصله طولی با وسیله نقلیه جلویی و سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز