خبرگزاری کار ایران

بازگرداندن دختر جوان به آغوش گرم خانواده

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۹۸۵۰

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از بازگرداندن دختر جوان به آغوش گرم خانواده با تلاش کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ کارآگاه " علی ولیپور گودرزی " رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: دی ماه جاری، زن میانسالی به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران مراجعه کرد و هنگامی که مقابل افسر پرونده قرار گرفت گفت، دخترم برای خرید از خانه بیرون رفته بود که ناگهان ناپدید شد مدتی بعد نیز فردی ناشناس با تلفن همراهم تماس گرفت و مدعی شد دخترم نزد او است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: بنابرحساسیت  موضوع، تیمی زبده از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی وارد عمل شدند و با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم پی بردند دختر جوان از سوی یک مرد اغفال شده و فرضیه آدم‌ربایی منتفی است.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی عنوان کرد: کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی در مرحله اول با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت پسر جوان را شناسایی کردند ک متوجه شدند دختر اغفال شده در یک خانه در جنوب تهران نگهداری می‌شود.

این مقام  انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی پس از دریافت این اطلاعات مهم با بهره گیری از روش‌های علمی مخفیگاه موردنظر را شناسایی کردند و موفق به پیدا کردن دختر جوان شدند.

وی افزود: مرد جوان در تحقیقات اولیه کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی به جرم اغفال و فراری دادن دختر جوان از خانه خود اعتراف و اظهار ندامت و پشیمانی کرد که در ادامه نیز دختر جوان با تلاش‌های کارآگاهان به آغوش گرم خانواده خود بازگردانده شد.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی با بیان اینکه خط قرمز پلیس امنیت مردم است، خاطرنشان کرد: مرد جوان برای سیرمراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز