خبرگزاری کار ایران

دستگیری یکی از عوامل آدم‌ربایی دختر خردسال در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۵۰۹۱

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یکی از عوامل آدم‌ربایی دختر خردسال در تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ کارآگاه «علی ولیپور گودرزی» رئیس پلیس آگاهی تهران اظهار کرد: با وقوع آدم‌ربایی یک «دختر خردسال» در غرب تهران موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: کارآگاهان در گام نخست متوجه شدند، دختر خردسال هنگامی که در خانه پدر خود در غرب تهران بوده توسط مادرش به مکانی نامعلوم ربوده شده است.

وی افزود: کارآگاهان در گام بعدی پی بردند، مادر این کودک خردسال پس از ربودن فرزند خود، همراه با وی به کمک یک مرد جوان پاسپورت جعلی تهیه کرده و بدون اجازه پدر خانواده به کشور امارات مهاجرت کرده است.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی ادامه داد: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم، مرد جوان را پس از تحقیقات گسترده شبانه‌روزی شناسایی کردند و در ادامه موفق به دستگیری وی شدند.

وی افزود: مرد جوان پس از انتقال به اداره یازدهم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی ادعا کرد در ازای دریافت ۶۵ میلیون تومان پول دخترِ زن جوان را به عنوان فرزند خود نزد اداره‌گذرنامه جا زده و پاسپورت دریافت کرده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: در ادامه تحقیقات مشخص شد، دختر خردسال و مادرش به دبی رفتند و در ادامه قصد دارند به کانادا مهاجرت کننند.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره یازدهم قرار گرفت و تلاش‌ها برای بازگشت این دختر خردسال ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز