خبرگزاری کار ایران

اعتراف به ۱۲ فقره کلاهبرداری با وعده دروغین ازدواج

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۹۰۵۰

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری فردی که از بانوان با شگرد وعده دروغین ازدواج کلاهبرداری می‌کرد، خبر داد و گفت: متهم به ۱۲ فقره کلاهبرداری به همین شیوه اعتراف کرد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ کارآگاه «علی ولیپور گودرزی» رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: دی ماه جاری، زن جوانی به اداره چهاردهم پلیس آگاهی مراجعه کرد و هنگامی که مقابل کارآگاهان قرار گرفت، گفت چندی قبل با مرد جوانی آشنا شدم و پس از مدتی از وی پیشنهاد ازدواج دریافت که من هم پیشنهادش را قبول کردم در ادامه نیز مرد جوان به بهانه خرید خانه مقدار زیادی پول قرض گرفت اما ناگهان وی ناپدید شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی پس از اظهارت شاکی و تجمیع چند پرونده دیگر با شیوه و شگرد مذکور بلافاصله وارد عمل شدند و با تحقیقات ابتدایی پی بردند، مرد جوان با هویت‌های جعلی اقدام به کلاهبرداری کرده است.

وی افزود: کارآگاهان در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی، هویت متهم سابقه‌دار را شناسایی کردند و در ادامه موفق به ردیابی مخفیگاه وی در جنوب تهران شدند.

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گورزی متذکر شد: کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی پس از دریافت این اطلاعات مهم، با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی راهی مخفیگاه متهم شدند و وی را در یک عملیات مقتدرانه دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم در جریان تحقیقات به جرم کلاهبرداری از ۱۲ زن با شگرد قرار دروغین ازدواج و درخواست پول برای خرید خانه اعتراف کرد، گفت: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز