خبرگزاری کار ایران

وزیر آموزش و پرورش:

مدارس شاهد می‌توانند پیشرو در ایجاد الگوی تحول باشند

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۹۱۷۹

وزیر آموزش و پرورش در گردهمایی روسای ادارات شاهد و ایثارگران سراسر کشور گفت: مدارس شاهد می‌توانند مدارس پیشرو در ایجاد الگوی تحول باشند. 

به گزارش ایلنا از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، یوسف نوری در گردهمایی سه روزه روسای ادارات شاهد و ایثارگران استان‌های سراسر کشور با اشاره به مدرسه در افق ۱۴۰۴ اشاره، تصریح کرد: در این افق مدرسه‌ای می‌خواهیم که دانش آموزان را چند وجهی یا چند ساحتی تربیت کنند. 

نوری در توصیف و تبیین چنین مدارسی اظهار کرد: مدارس چند ساحتی مدارسی هستند که از حالت آموزش محوری و مدرک گرایی به مدرسه با مسئولیت اجتماعی رسیده‌اند. 

وزیر آموزش و پرورش راه رسیدن به چنین مدارسی را کیفیت بخشی به فعالیت‌های مدرسه دانست و تاکید کرد: جشنواره‌های دانش آموز محور را افزایش دهید، فعالیت‌ها را متناسب با ذائقه دانش آموزان انجام دهید و موضوعی را به دانش آموزان تحمیل نکنید. 

رئیس ستاد مرکزی شاهد وزارت آموزش و پرورش در خصوص فعالیت‌های مدرسه در راستای سند تحول بنیادین تاکید کرد: هر مدرسه ای، هر ابتکاری را در زمینه اجرایی‌سازی سند انجام داد از او بپذیرید. 

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به روابط انسانی در محیط‌های اداری و آموزشی گفت: روابط‌تان با مجموعه از نوع روابط «تعلیم و تربیتی دوستانه» باشد، لذا مدیر موفق مدیری است که خودش را در اتاق مدیریت محصور نکند. 

نوری در توصیف «ویژگی‌های سلبی مدیریت» تصریح کرد: در قواعدی که منسوخ شده، در الفاظی که مردود و اعمالی که بی‌نتیجه اند، محصور نکنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز