خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا اعلام شد:

جان باختن دو نفر در پی آتش سوزی در ۵ باب مغازه در محله چیذر

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۹۱۲۶

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از فوت دو نفر به دلیل آتش سوزی در ۵ باب مغازه در محله چیذر خبر داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت 4:45 بامداد یک مورد حادثه آتش سوزی واقع در محله چیذر، خیابان چیذری به سامانه 125 سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله 4 ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی از جمله خودروهای حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام می شوند، ادامه داد: محل حادثه 5 باب مغازه در کنار یکدیگر بودند که دارای یک سقف شیروانی یک تکه بودند. این مغازه ها شامل آرایشگاه، سوپرمارکت، موتورسازی و ... بود. در پشت این مغازه ها نیز یک باب مبل سازی وجود داشت و در کنار آن نیز ساختمان های مسکونی قرار داشت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی خاطرنشان کرد: زمانی که آتش نشانان به محل حادثه رسیدند مشاهده کردند که همه مغازه ها تقریبا شعله ور است. به دلیل حجم زیاد شعله ها آتش در حال سرایت به مغازه های پشتی نیز بود.

ملکی با بیان اینکه آتش نشانان بلافاصله عملیات را از چند طرف آغاز کردند، ادامه داد: به دلیل شدت حرارت و آتش غالب سقف ها تخریب یا به شدت خسارت دیده بودند. آتش نشانان همزمان با عملیات اطفاء عملیات جستجو را نیز آغاز کردند.

وی با بیان اینکه مغازه موتورسازی بیشترین خسارت را دیده و کاملا شعله ور بود، ادامه داد: در قسمت انتهای موتورسازی یک فضایی برای استراحت وجود داشت که یک آقا و خانم جوان در آنجا حضور داشتند که زمانی که آتش نشانان به این بخش دسترسی پیدا کردند بلافاصله این افراد را از مغازه خارج کرده و به تایید عوامل اورژانس مشخص شد هر دو نفر که حدودا 40 ساله هم بودند جان خود را از دست داده اند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی خاطرنشان کرد: از گسترش آتش به اطراف جلوگیری شد و آتش نشانان پس ازلکه گیری در حال ایمن سازی محل هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز