خبرگزاری کار ایران

حریق ساختمان اداری-تجاری در محدوده ستارخان

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۱۵۰۳

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از آتش سوزی در ساختمان اداری تجاری در محدوده خیابان ستارخان خبر داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ١۵:٣۴ روز گذشته، سه شنبه ١۴تیرماه یک مورد حادثه آتش سوزی در یک ساختمان اداری-تجاری در خیابان بهبودی، پیش از خیابان ستارخان به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله پس از آن سه ایستگاه آتش نشانی به همراه خودرو حامل تجهیزات تنفسی و امکانات لازم به محل اعزام شدند، ادامه داد: آتش‌نشانان در مدت زمان کمتر از ۴ دقیقه به محل رسیده و مشاهده کردند در یک ساختمان ۶ طبقه که دو طبقه زیرزمین نیز داشته است حریق رخ داده است. این ساختمان با کاربری اداری-تجاری در طبقه منفی ٢ آن کارگاه مبل سازی ١٢٠ متری وجود داشت که دچار حریق شده بود و اطراف آن نیز چند انباری ساخته شده بود و مقدار زیادی صندلی و چوب در محل نگهداری می شد.

وی ادامه داد: این قسمت کاملا شعله ور و حرارت و شعله در حال سرایت به اطراف بود. دود و حرارت بسیار زیادی طبقات بالایی را در بر گرفته بود و آتش در حال سرایت به طبقات دیگر و انباری‌های حاشیه طبقه منفی ٢ بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: علیرغم اینکه حرارت بسیار زیاد بود و آتش در زیر سقف‌ها جولان می‌داد آتش نشانان در همان وضعیت با البسه حفاظت فردی و تجهیزات انفرادی عملیات را آغاز کردند. آتش نشانان آتش را تحت کنترل درآوردند و از گسترش آن به طبقات بالایی جلوگیری شد.

ملکی تصریح کرد: حدود ٣٠ نفر در این ساختمان حضور داشتند که پیش از رسیدن آتش‌نشانان تعداد زیادی از آنها از ساختمان خارج شده بودند. پنج یا شش نفر نیز با کمک آتش نشانان از ساختمان خارج شدند. خوشبختانه در این حادثه تلفات جانی رخ نداد البته یکی از آتش‌نشانان دچار مصدومیت شد که وضعیت عمومی خوبی دارد.

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی آتش خاموش و از گسترش آن جلوگیری شد. در ساعت ١٨:٠٣ عملیات به پایان رسید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز