خبرگزاری کار ایران

نخستین کنگره بانوان اثرگذار برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۷۲۰۷

نخستین کنگره بین المللی بانوان اثرگذار۳۰ دی لغایت ۳ بهمن ۱۴۰۱ به میزبانی نهاد ریاست جمهوری و معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، وزارت ورزش و جوانان به منظور برگزاری نخستین کنگره بین المللی بانوان اثرگذار، معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در نظر دارد طی فراخوانی، نسبت به جمع آوری طرح‌ها و پژوهش‌های مرتبط با حوزه‌های مختلف ورزش بانوان و معرفی پژوهشگران بانوی منتخب و برتر علوم ورزشی اقدام کند. 

در همین راستا از کلیه بانوان، اساتید دانشگاه‌ها، پژوهشگران، دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی دعوت می‌شود آثار مرتبط با پژوهش خود را به دبیرخانه کنگره به آدرس پست الکترونیکی banovanmoaser@msy. gov. ir ارسال کنند. 

علاقمندان جهت دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۲۲۶۶۰۹۸۴-۰۲۱ تماس حاصل کنند. 

فرم انتخاب پژوهشگر برتر جهت ثبت آثار و ارسال آن به پست الکترونیکی مذکور و پوستر فراخوان، از طریق لینک زیر قابل دریافت است. 

گفتنی است، کنگره بین المللی بانوان اثرگذار۳۰ دی لغایت ۳ بهمن ۱۴۰۱ به میزبانی نهاد ریاست جمهوری و معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز