خبرگزاری کار ایران

پلمب ۱۸ شرکت غیر مجاز بازاریابی و هرمی در کشور

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۳۵۹۳

رئیس پلیس آگاهی فراجا از اجرای طرح شناسایی و پلمب شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای غیرمجاز و هرمی خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار «محمد قنبری» اظهار داشت: در راستای طرح شناسایی و پلمب شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای غیرمجاز و دسیسه‌های هرمی، مرحله ششم این طرح با استفاده از امکانات و ظرفیت پلیس‌های تخصصی به مدت ۶ روز از ۱۲ تا ۱۷ آذر ماه سال جاری در سراسر کشور به مرحله اجراء درآمد.

وی افزود: در این خصوص ۷۳ نفر دستگیر و ۷ شرکت بازاریابی شبکه‌ای غیرمجاز و ۱۱ مکان دسیسه‌های هرمی پلمب شده است، .

سردار قنبری همچنین گفت: بیشترین آمار دستگیری و کشفیات به ترتیب مربوط به استان‌های تهران (۲۰ نفر)، گیلان (۱۷ نفر)، خراسان رضوی (۱۶ نفر)، اصفهان (۵ نفر)، کرمانشاه (۴ نفر) و البرز (۳ نفر) می‌باشد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: بسیاری از شرکت‌های هرمی با استفاده از شعارها و تبلیغات بازاریابی شبکه‌ای در حال جذب جوانان هستند اما هیچ کدام از آن‌ها شرکت‌های بازریابی شبکه‌ای نبوده و حتی مجوزی در این خصوص فعالیت ندارند.

وی ضمن توصیه به افراد به اینکه به هر شرکتی که از طریق فضای مجازی با عنوان بازاریابی هستند اعتماد نکنید، گفت: امید است شهروندان عزیز به ویژه جوانان تحصیل کرده و جویای کار تجارب تلخ افراد فریب خورده شرکت‌های هرمی را سرلوحه خود قرار دهند تا زمینه برای سودجویی افراد شیاد و کلاهبردار بسته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز