خبرگزاری کار ایران

اهمیت رعایت حریم واگن بانوان در مترو/بررسی پیشنهادهای جلوگیری از ورود آقایان به واگن بانوان

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۳۲۵۶

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران با تأکید بر اهمیت رعایت حریم واگن بانوان، گفت: پیشنهادهای مختلف در خصوص جلوگیری از ورود آقایان به واگن بانوان بررسی و باید اقدامات مؤثر در این زمینه در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شود.

به گزارش ایلنا، داود گودرزی از ایستگاه‌های مترو بازدید و در جلسه‌ای با حضور مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران، معاونان و مدیران این شرکت و یگان انتظامی مترو حضور یافت.

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران پس از بازدید از ایستگاه‌های امام خمینی (ره) و میدان محمدیه با اشاره به اهمیت ساماندهی دست‌فروشان در مترو گفت: رعایت نظم و حقوق مسافران در غرفه‌های تجاری مترو نیز باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

داود گودرزی به لزوم گسترش فعالیت‌های فرهنگی در شهر زیرزمینی اشاره و خاطرنشان کرد: باید اقدامات فرهنگی در شهر زیرزمینی با همکاری‌های بین سازمانی و استفاده از گروه‌های جهادی و دانشجویی تقویت شود.

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران در پایان گفت: بهبود و ارتقاء سطح خدمات مسافری و فراهم‌کردن امکان سفر ایمن و رضایت‌بخش مأموریت اصلی شرکت بهره‌برداری متروی تهران است و شهرداری تهران با تمام توان در این زمینه اقدام خواهد کرد.

بنا براعلام مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، در پایان این بازدید حکم مدیریت اداره مرکزی بازرسی شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه مهدی ثائبی نیز به وی اعطا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز