خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران:

شهروندان مشکلات و شکایات را از طریق فیلم و عکس در سامانه ۱۳۷ پلاس ثبت کنند

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۱۳۸۵

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران گفت: استفاده شهروندان از ظرفیت فضای مجازی برای ثبت پیام در سامانه ۱۳۷ پلاس، سرعت خدمات‌رسانی را افزایش می‌دهد.

به گزارش ایلنا، داود گودرزی در حاشیه نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران در جمع خبرنگاران هدف از راه‌اندازی سامانه ۱۳۷ پلاس را خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان عنوان کرد و گفت: ما با بهره‌گیری و کنار هم قرار دادن تمام ظرفیت‌های خود، دو سامانه ۱۳۷ و ۱۸۸۸ را با یکدیگر تجمیع کردیم و با ایجاد درگاه واحد، صورت‌مسئله اینگونه تعریف شد که شهروند پیام خود را در قالب شکایت، گلایه، اعتراض و یا درخواست ارائه خدمات شهری در کمترین زمان ثبت می‌کند.

وی افزود: آن‌جایی که بحث گزارش فساد است، با متخلف برخورد می‌شود و جایی که موضوع خدمات‌رسانی باشد، خدمت ارائه خواهد شد‌ و بعد از آن نیز پیگیری و بازخورد پیام به شهروند اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی یکی دیگر از ویژگی‌های ۱۳۷ پلاس را امکان ثبت پیام از طریق فضای مجازی بیان کرد و گفت: این سامانه در تمامی فضاهای مجازی فعال است و شهروندان می‌توانند پیام خود را به همراه متن، صوت، عکس و فیلم ارسال و بازخورد پیامشان را نیز مشاهده کنند.

رئیس سازمان بازرسی خاطرنشان کرد: هرچقدر شهروندان از ظرفیت فضای مجازی بیشتر استفاده کنند، رسیدگی به پیام‌ها بهتر و سریع‌تر صورت می‌گیرد و پیگیری مراحل انجام کار هم راحت‌تر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز