خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش:

تحقق اهداف تربیتی و آموزشی مرهون امنیت فراهم شده توسط حفاظت فیزیکی ادارات است

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۹۹۶۴

رئیس مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش در همایش آموزشی- توجیهی کارکنان حفاظت فیزیکی آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان کرمان گفت: نیروهای حراست و حفاظت فیزیکی نقش موثری در حفظ امنیت و صیانت از سرمایه‌های مادی و معنوی سازمان‌ها دارند.

به گزارش ایلنا از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، مصطفی عطاران با اشاره به آیه شریفه «أَلَمْ أَعْهَدْ إِلَیْکُمْ یَا بَنِی آدَمَ أَنْ لَا تَعْبُدُوا الشَّیْطَانَ إِنَّهُ لَکُمْ عَدُوٌّ مُبِینٌ ﴿۶۰﴾» سوره یاسین خاطر نشان کرد: راه سعادت انسان بندگی خدا و دوری از شیطان است. 

وی با تاکید بر اینکه حاج قاسم انسانی مخلص، با هوش و فداکار بود، گفت: حاج قاسم همیشه در صراط مستقیم زندگی کرد و در همین راه شهید شد و تمامی دوران عمر شریف خود را در میدان بود. 

عطاران با بیان اینکه همه تلاش دشمن و شیطان این است که بندگان خدا را اغوا کند افزود: این اقدام شیطان ناشی از تکبر و خود خواهی شیطان بود که نمی‌خواست در برابر انسان کرنش کند، پس طغیان کرد و قسم خورد که همه بندگان خدا را اغوا کند و ذهن‌های افراد را در تحت فرمان خود قرار داده و به راه باطل بکشاند. 

رئیس مرکز حراست با بیان اینکه حاج قاسم در برابر جنود شیطان مجاهد فی سبیل‌الله بود، گفت: نقش شیطان گول زدن انسان‌ها، تفکر خطا را به نام تفکر صحیح جا زدن و باطل را به جای حق جا زدن است که در وجود حاج قاسم هیچ وقت نفوذ نکرد. 

عطاران افزود: شیطان همه را گول می‌زند غیر از افراد مخلص را که کار خالصانه برای خدا انجام می‌دهند و فقط برای خدا خدمت می‌کند که شهید قاسم سلیمانی مصداق انسان مخلص است که حضور، جهاد، رفتار، کردار و شهادت او بر ملت تاثیر گذار خواهد بود. 

وی خاطر نشان کرد: ۴۳ سال، دشمنان مستمرا به دنبال شکست انقلاب هستند و با استفاده از ابزارهای گوناگون، بر اساس مقتضای زمان و با استفاده از روش‌های مختلف ماهواره، رادیو، تلویزیون و امروز فضای مجازی به دنبال ضربه زدن به ارزش‌های نظام اسلامی هستند. 

عطاران با بیان اینکه از حفاظت فیزیکی حسن خلق را یاد گرفتم، گفت: تواضع و فروتنی، ابراز ارادت به پیشکسوت، سالخورده و جوانی که خواسته‌ای دارد، اقتدار عمل، خویشتن‌داری، صبوری و توصیه به صبر، امانتداری و حفظ اسرار از مهم‌ترین ویژگی‌های کارکنان حفاظت فیزیکی است. 

رئیس مرکز حراست خاطرنشان کرد: تحقق اهداف تربیتی و آموزشی در نظام تعلیم و تربیت مدیون و مرهون امنیتی است که در حفاظت فیزیکی ادارات فراهم شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز