خبرگزاری کار ایران

ترافیک نیمه‌سنگین در دو محور مواصلاتی

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۷۷۳۴

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور از ترافیک نیمه‌سنگین در دو محور مواصلاتی خبر داد و گفت: بارش برف و باران در جاده‌های ۴ استان کشور گزارش شده است.

سرهنگ احمد شیرانی، رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره انسداد و بازگشایی محور مواصلاتی در استان اصفهان گفت: در استان اصفهان جاده بوئین-خوانسار به علت بارش برف و بوران وعدم ایمنی کافی بصورت موقت مسدود گردید و امروز ساعت ۶ صبح پس از ایمن‌سازی مسیر بازگشایی گردید.

وی درباره وضعیت جوی و ترافیکی ادامه داد: بارش پراکنده برف وباران در برخی از محورهای استان‌های اصفهان، چهار محال و بختیاری، فارس و کرمان گزارش شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور درباره وضعیت ترافیکی گفت: ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین-کرج (حد فاصل ساسانی تا پل فردیس) و جاده شهریار-تهران (حد فاصل میدان معادن تا شهر قدس) گزارش شده است.

سرهنگ شیرانی خاطرنشان کرد: در محورهای شمالی تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) وجود دارد و این مسیرها بارندگی وجود ندارد.

سرهنگ شیرانی با اشاره به وقوع یک حادثه تصادف گفت: در شب گذشته در استان خراسان رضوی جاده سبزوار-اسفراین برخورد یک دستگاه پژو با دو دستگاه وانت نیسان گزارش شده است که منجر به فوت ۴ نفر شد. در این حادثه پژو پارس به علت تجاوز به چپ ناشی از سبقت باعث وقوع این حادثه شد.

وی ادامه داد: تخلف رانندگی انحراف و تجاوز به چپ از خط وسط جاده یکی از چهار علت اصلی حوادث جاده‌ای بوده که باعث بروز تصادفات خطرناک با شدت برخورد بالا و حداکثر آسیب و تلفات می‌گردد. در روز جمعه گذشته هم به همین علت و مشابه این تصادف در استان قزوین و کردستان رخ داد که منجر به فوت ۵ نفر و زخمی شدن ۷ نفر از هموطنان گردید. بی‌احتیاطی و عجله و شتاب در رانندگی همراه باعدم رعایت مقررات رانندگی زمینه ساز این تخلف خطرناک است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز