خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا اعلام شد:

ترافیک سنگین و نیمه‌سنگین در محورهای ورودی به تهران/ بارش برف و باران در جاده‌های ۱۵ استان

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۵۶۱۰

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور از ترافیک سنگین و نیمه‌سنگین در محورهای ورودی به شهر تهران خبر داد و گفت: بارش برف و باران در جاده ۱۵ استان کشور گزارش شده است.

سرهنگ احمد شیرانی، رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی گفت: تردد روان در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) گزارش شده است.

وی با بیان اینکه محورهای شمالی دارای بارش برف و باران است، ادامه داد: ترافیک در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل استاندارد تا پل فردیس و در آزادراه ساوه - تهران حدفاصل دهشاد تا پل اتوبان آزادگان سنگین گزارش شده و در محور شهریار - تهران حدفاصل شهریار تا شهرقدس،‌ در آزادراه کرج - قزوین محدوده‌های مهرشهر، گلشهر و کردان و در آزادراه کرج - تهران حدفاصل شهرک خاتم تا پل اتوبان آزادگان ترافیک نیمه سنگین است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور درباره آخرین وضعیت جوی تصریح کرد: بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های مازندران، تهران، اردبیل، البرز، زنجان، قزوین و مرکزی و بارش باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، سمنان، فارس، قم، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد و گیلان گزارش شده است.

سرهنگ شیرانی همچنین درباره محدودیت تردد با تغییر مسیر خاطرنشان کرد: محور قدیم خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز