خبرگزاری کار ایران

بستری های روزانه کرونا تک رقمی شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۷۱۷۲

در طول ۲۴ ساعت گذشته، یک نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست داد و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۴ هزار و ۶۵۲ نفر رسید.

به گزارش ایلنا، وزارت بهداشت اعلام کرد: تا کنون ۶۵ میلیون و ۱۴۴ هزار و ۷۶۸ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۵۵۴ هزار و ۲۸۴ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۳۸۵ هزار و ۷۹۰ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۸۴ هزار و ۸۴۲ دُز رسید.

از دیروز تا امروز ۱۸ آذر ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۸ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۶۰ هزار و ۶۷ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، یک نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست داد و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۴ هزار و ۶۵۲ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون ۳۳۵ هزار و ۴۴۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

۶۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۵۴ میلیون و ۶۲۴ هزار و ۵۱۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۰ شهرستان در وضعیت قرمز، ۳ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۹۴ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۵۱ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز