خبرگزاری کار ایران

مهلت ثبت‌نام در جشنواره تولید محتوای الکترونیکی رشد تا ۱۵ دی‌ تمدید شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۳۷۵۲

دبیر یازدهمین جشنواره ملی تولید محتوای الکترونیکی رشد از تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به این جشنواره تا ۱۵ دی‌ماه خبر داد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، مجتبی دانشور گفت: با توجه به درخواست‌های متعدد مخاطبان از دبیرخانه جشنواره مبنی بر تمدید مهلت ارسال آثار، این زمان به‌مدت یک‌ماه تمدید شد و علاقه‌مندان می‌توانند تا ۱۵ دی‌ماه با مراجعه به پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی ecf. roshd. ir ثبت‌نام و آثار خود را ارسال کنند. 

وی همچنین از برگزاری کارگاه‌های آموزشی با موضوع تولید محتوای الکترونیکی به بهانه برگزاری این جشنواره خبر داد و افزود: کارگاه‌های تولید محتوای الکترونیکی در استان‌ها در حال برگزاری است و با همکاری دانشگاه فرهنگیان نیز، کارگاه‌های آموزشی ویژه دانشجومعلمان برگزار خواهد شد. 

به گفته دبیر یازدهمین جشنواره ملی تولید محتوای الکترونیکی رشد، برای همه شرکت‌کنندگان در این دوره در صورت رعایت شرایط ثبت‌نام، گواهی شرکت در جشنواره صادر خواهد شد. 

یازدهمین جشنواره ملی تولید محتوای الکترونیکی رشد، با هدف «شناسایی و حمایت از تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان محتوای الکترونیکی کتاب‌های درسی تمامی دوره‌های تحصیلی» از سوی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز