خبرگزاری کار ایران

بارم‌بندی پیشنهادی کتاب‌های درسی برای امتحانات اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۹۴۱۵

سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی بارم‌بندی پیشنهادی کتاب‌های درسی برای بهره‌برداری دبیران و معلمان سراسر کشور جهت امتحانات را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، در نامه ارسال شده توسط حجت الاسلام و المسلمین علی لطیفی معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش به محسن زارعی رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش؛ بارم‌بندی پیشنهادی کتاب‌های درسی پایه ششم ابتدایی، دوره‌های اول متوسطه و دوم متوسطه رشته‌های نظری و علوم و معارف اسلامی سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ جهت بهره برداری دبیران سراسر کشور اعلام شد. 

تأکید می‌شود که این بارم‌بندی در انتهای همین خبر و همچنین درگاه دفتر برنامه‌ریزی درسی و تألیف کتاب‌های درسی ابتدایی و متوسطه نظری به نشانی http://www.talif.sch.ir/ بارگذاری شده و قابل دریافت و مشاهده است. 

در این نامه به سه نکته مهم اشاره شده که عبارتند از: ۱- برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ کتاب جدیدی تالیف نشده است؛ ۲- طرح سوال برای مدارس خارج از کشور در همه پایه‌ها و نوبت‌ها برمبنای بارم‌بندی شهریورانجام شود؛ ۳- طرح سوال برای امتحانات دی ماه بر مبنای بارم‌بندی شهریور انجام شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز