خبرگزاری کار ایران

برچیده شدن همه مدارس سنگی خشکه‌چین تا پایان شهریور ۱۴۰۲

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۱۲۸۰

سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در آیین افتتاح هنرستان مارون ۳ ماهشهر، گفت: مدرسه‌سازی یکی از عرصه‌های به کارگیری ظرفیت مردمی در امور کشور است.

به گزارش ایلنا از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، حمیدرضا خان‌محمدی در حاشیه افتتاح هنرستان مارون ۳ ماهشهر با بیان این‎که بیشتر مدارس سنگی کشور در استان‎های حاشیه زاگرس قرار دارد، افزود: در طرح «شهیدرضا پناهی» همه این مدارس سنگی خشکه چین را تا پایان شهریور۱۴۰۲، ساماندهی و جایگزین می‌کنیم.

وی ادامه داد: یکی از اصول دولت مردمی سیزدهم به کارگیری ظرفیت مردمی برای انجام امور و کارهاست و مدرسه‌سازی یکی از این عرصه‎ هاست که با مشارکت و همت مردم و خیرین انجام می‌شود.

سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور ادامه داد: خوشبختانه در سال گذشته بیش از ۳ هزار میلیارد تومان از سوی خیران مدرسه ساز کشور برای امر مدرسه سازی پرداخت شده است، که این مهم نشان دهنده هم‎نوایی و هم‎صدایی برای امر مدرسه سازی است.

خان‌محمدی اظهار داشت: اگر همه به امر مدرسه سازی و مدرسه یاری توجه کنند نسل آینده آنگونه که باید تربیت می‌شوند و ارزش افزوده‌ای که دانش آموزان به عنوان نسل آینده کشور خواهند داشت چند برابر خواهد شد.

وی با قدردانی از خیرین حقیقی و حقوقی استان خوزستان گفت: متخصصانی که در این‌ منطقه کار می‌کنند همه از این‌ مدارس رشد کردند و پرورش یافتند و مدرسه‎ای که امروز افتتاح شد یک هنرستان است که با رویکرد توسعه مهارت آموزی و آموزش‌های صنعتی ساخته شده است.

هنرستان ۹ کلاسه مارون ۳ با همکاری شرکت پتروشیمی مارون با زیربنای ۱۶۲۴ مترمربع در زمینی به مساحت ۳۱۶۲ مترمربع و هزینه‌ای بالغ بر ۱۵۲ میلیارد ریال ساخته شده است، که دارای سه فضای کارگاهی، کتابخانه، نمازخانه و سالن امتحانات است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز