خبرگزاری کار ایران

معاون حقوقی و امور مجلس خبر داد:

بیش از ۱۹ هزار مکاتبه نمایندگان مجلس با وزارت آموزش و پرورش در دولت سیزدهم

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۰۹۴۳

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: از ابتدای دولت سیزدهم، نمایندگان مجلس شورای اسلامی بیش از ۱۹ هزار مکاتبه با وزارت آموزش و پرورش داشته‌اند.

به گزارش ایلنا از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، قاسم احمدی لاشکی در نوزدهمین نشست معاونان امور مجلس وزارتخانه‎‌ها و سازمان‎‌های دولتی که با حضور حسینی؛ معاون امور مجلس ریاست جمهوری، یوسف نوری؛ وزیر آموزش و پرورش و معاونان امور مجلس وزارتخانه‎‌ها و سازمان‎‌های دولتی که به میزبانی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، گفت: از ابتدای دولت سیزدهم ۱۹ هزارو ۶۸۱ مکاتبه از طرف نمایندگان داشتیم که با بازه زمانی سه روز پاسخ دهی می‎ شوند وتاکنون ۹۱ درصد از این مکاتبات پاسخ داده شده ‎اند. 

وی گفت: ۶۳ درصد از این مکاتبات در حوزه نیروی انسانی است که مباحثی مانند؛ استخدام، نقل و انتقال و…را شامل می‎ شود. 

احمدی لاشکی افزود: ۲۶۶ نفر از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در دفتر وزیر و دفتر دولت و یا در سفرهای استانی وزیر محترم با ایشان ملاقات داشته ‎اند. 

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش که میزبانی این نشست را بر عهده داشت، گفت: کتابچه‎‌ای تحت عنوان «موضوعات رایج» تهیه شده است که در آن ۱۰۰ پرسش مورد تکرار نمایندگان در حوزه وزارت آموزش و پرورش پاسخ داده شده است و راهنمای بسیار خوبی برای نمایندگان خواهد بود. 

وی همچنین از تهیه و تدوین بولتن‎ ها، اخبار و مسائل و تشکیل کارگروه و پیگیری دستورات وزیر در خصوص مکاتبات نمایندگان مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: سامانه‎‌ای تحت عنوان «سپام» راه اندازی کرده ‎ایم که تمامی موارد مربوط به امور مجلس در آن سامانه پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز