خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

برنامه دستگاه‌های اداری در استان تهران برای تحقق عدالت اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۸۷۲۳

استاندار تهران درباره برنامه های دستگاه‌های اداری استان در راستای تحقق عدالت اجتماعی توضیحاتی را ارائه کرد.

"محسن منصوری" استاندار تهران درباره تحقق شاخصه عدالت اجتماعی در دستگاه‌های اداری به خبرنگار ایلنا  گفت: عزم دولت برای حرکت به سمت تحقق عدالت اجتماعی جزم است. مصداق مهم عدالت اجتماعی که با تاکید رییس جمهور اجرایی شد، همین طرح عادلانه سازی و مردمی سازی یارانه ها بود و این موضوع به تحقق عدالت اجتماعی کمک کرد.

وی ادامه داد: اساسا خط قرمز برای همه برنامه های ما در دولت همین موضوع عدالت اجتماعی است و این را در نظام برنامه و بودجه نیز نهادینه کرده ایم یعنی اگر مجموع برنامه و بودجه استان تهران را مرور کنید می بینید که بیشترین منابع برای بخش هایی در نظر گرفته شده است که از نظر برخورداری جزو مناطق کمتر برخوردار تهران هستند.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: هم دستگاه هایی که متولی بعضی از این اقشار هستند تقویت می شوند و همچنین به لحاظ ساختارها و منابع عمرانی و برنامه و بودجه بیشترین توجه را به مناطق کم برخوردار داریم و این کاری است که ما در سطح استان انجام می دهیم.

منصوری تصریح کرد: در سطح ملی نیز با سفرهای استانی آقای رییس جمهور قدم مهمی برای کاهش شکاف و فاصله طبقاتی برداشته شده که این مهم اثر مستقیم در تحقق عدالت اجتماعی دارد. همچنین برنامه های اصلی و مادر دولت مانند طرح عادلانه سازی یارانه ها نیز قدم مهمی در راستای تحقق عدالت اجتماعی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز