خبرگزاری کار ایران

دیدار استاندار تهران با خانواده شهید مدافع امنیت «سلمان امیراحمدی»

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۹۶۲

استاندار تهران با خانواده شهید مدافع امنیت «سلمان امیراحمدی» دیدار و از ایثار و فداکاری آنان تقدیر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران، شب گذشته محسن منصوری استاندار تهران و جمعی از خانواده شهدا، با حضور در منزل شهید سلمان امیراحمدی، از ایثار این شهید والامقام تجلیل کردند.

در این دیدار منصوری ضمن عرض تسلیت به خانواده شهید امیر احمدی، گفت: مرحبا به مادر شهید که با شیرپاک و نان حلال چنین فرزندانی را تربیت کردند. قدردان خانواده این شهید بزرگوار که در راه امنیت کشور فرزند خود را تقدیم کرده‌اند هستیم. از خداوند برای شما صبر مضاعف و برای آن شهید علو درجات را خواهانیم.

استاندار تهران افزود: ما وظیفه داشتیم تا خدمت شما برسیم و شهادت فرزندتان را تبریک و تسلیت بگوییم و مطمئن باشید نمی‌گذاریم خون شهدایی که برای دفاع از امنیت از جان خود گذشته اند، پای مال شود.

منصوری با تاکید بر آمادگی تمامی دستگاه‌ها برای رسیدگی از وجود عزم جدی برای مقابله با اغتشاشگران و عاملان این واقعه تلخ خبر داد.

در این دیدار فرزند شهید همت و برادر شهید پوریا احمدی، از شهدای اخیر مدافع امنیت و جمعی از مسئولین حضور داشتند.

شهید امیراحمدی در آشوب‌های اخیر روز شنبه ۱۶ مهرماه به دست اغتشاشگران و منافقان با شلیک مستقیم سلاح گرم مظلومانه به شهادت رسید.

از شهید سلمان امیراحمدی ۲ فرزند ۱ساله و ۷ساله به یادگار مانده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز