خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه:

آمادگی داریم متصدی مدرسه باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۸۷۹

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: آمادگی این را داریم که متصدی مدرسه باشیم خیلی هم به دنبال تعداد نیستیم. ده مدرسه مخروبه وقفی را هم به ما بدهید ما می‌توانیم در عرصه مدرسه داری حضور داشته باشیم.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام سیدمهدی خاموشی، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در مراسم آئین تبادل تفاهم نامه همکاری وزارت آموزش و پرورش و سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به ناآرامی‌های اخیر این روزها در کشور گفت: این هشدار به ما داده شده است که دشمن همواره دشمنی می‌کند. باز دیدیم که دشمن همواره دشمنی می‌کند و ما هم باید همیشه آماده باشیم و استقامت داشته باشیم. 

خاموشی با بیان اینکه آموزش و پرورش باید خانواده‌ها را هم تربیت کند گفت: اگر کمکی بتوان برای روشنگری به خانواده‌ها کرد باید آموزش و پرورش اقدام کند خانواده‌ها و والدین هم نیازمند تربیت هستند. جمهوری اسلامی با این نبردها قوی‌تر و مستحکم‌تر می‌شود. 

وی با اشاره به وجود املاک وقفی در آموزش و پرورش گفت: ما به طور طبیعی درگیر اسناد ملکی و اجاره هستیم. ما در سازمان اوقاف خودمان به دنبال تعیین تکلیف زمین‌ها و اموال وقفی هستیم و خودمان را خدمتگزار وزارت آموزش و پرورش می‌دانیم. من هم به معلمی خود افتخار می‌کنم. ما باید به آموزش و پرورش کمک کنیم و در این زمینه باید نحوه واگذاری املاک وقفی به آموزش و پرورش زودتر مشخص شود. 

وی با اشاره به درخواست وزارت آموزش و پرورش برای مدرسه داری گفت: آمادگی این را داریم که متصدی مدرسه باشیم خیلی هم به دنبال تعداد نیستیم. ده مدرسه مخروبه وقفی را هم به ما بدهید ما می‌توانیم در عرصه مدرسه داری حضور داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز