خبرگزاری کار ایران

وزیر آموزش و پرورش:

سفر اربعین هدف و مقصد عالی تربیتی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۹۲۶۵

وزیر آموزش و پرورش گفت: سفر اربعین در تربیت و پرورش نسل معلمان نقش بی‌نظیری ایفا می‌کند لذا تشکیل چنین هیئت‌هایی برای همه دانشجو معلمان ضروری است.

به گزارش ایلنا، «یوسف نوری» در بازدید از موکب دانشگاه فرهنگیان در کشور عراق که به منظور پذیرایی از دانشجو معلمان و مردم عزادار که برای پیاده‌روی اربعین حسینی به کشور عراق سفر کرده‌‎اند، ایجاد شده است، اظهار کرد: بازدهی این‎گونه سفرها به عنوان یک فعالیت تربیتی بسیار زیاد است و مطمئن هستیم سفر اربعین که هدف و مقصد عالی دارد در تربیت و پرورش نسل معلمان نقش بی‌نظیری ایفا می‌کند لذا تشکیل چنین هیئت‌هایی برای همه دانشجو معلمان ضروری است. 

وی ادامه داد: انجمن‎های دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه‎‌ها هرکدام می‌توانند هیاتی را تشکیل دهند و در این‎گونه سفرها مدیریت امور را به دست خود بگیرند تا زمینه‎های سفر را برای اعضای خود تسهیل کنند و نمونه این‎گونه کارها در زمان جنگ انجام شده است. 

عضوکابینه دولت مردمی افزود: فعالیت‎‌هایی که در بسیج جوانان و دانشجویان برای اعزام به جبه‌های جنگ انجام می‎شد، نمونه‌ای از این قبیل فعالیت‎ها است و اکنون نیز با بسیج نیروها و امکانات می‌توان به زائرین اربعین خدمات‌رسانی کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز