خبرگزاری کار ایران

۲۰ و ۲۱ مهر ماه؛

پنجمین همایش کانون‌های دانشجویی همیاران سلامت روان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۵۴۱

پنجمین همایش کانون‌های دانشجویی همیاران سلامت روان، با حضور رئیس سازمان امور دانشجویان در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، پنجمین همایش کانون‌های دانشجویی همیاران سلامت روان، ۲۰ و ۲۱ مهر ماه ۱۴۰۱ به میزبانی دانشگاه شیراز و با حضور هاشم داداش‌پور معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان برگزار می‌شود. 

همایش کانون‌های دانشجویی همیاران سلامت روان در راستای اجتماعی شدن امر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و با هدف افزایش مشارکت دانشجویان در برنامه‌های اجتماع محور برگزار می‌شود. 

در این همایش کارگاه‌های آموزشی با عنوان‌های «آموزش برنامه بتا، ازدواج موفق، پیشگیری از افت تحصیلی، پیش گیری از سوءمصرف سیگار و اعتیاد، هفت لایه یادگیری و تثبیت اطلاعات در مغز، نشانه‌شناسی اختلالات روانی، شکست عاطفی، چگونه مثل کارافرین فکر کنم، تفکر خلاق و تفکر انتقادی، ارتباط مؤثر و کنترل خشم، سازگاری و تاب آوری، مداخلات بهداشت روانی و اجتماعی در بحران‌های طبیعی، ویژگی‌ها و مهارت‌های همیاران سلامت روان، سبک زندگی سالم و بهداشت جسم» برای دانشجویان همیار برگزار خواهد شد. 

همچنین محمد علی اسلامی مدیر کل فرهنگی وزارت علوم، ابراهیم نعیمی مدیر کل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان، محمد مؤذنی رئیس دانشگاه شیراز، علی حفیظی معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه شیراز، محمد هادی عسکری مدیرکل فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر، مهدی عباسی مهر و رحیمی رییس مرکز مشاوره و روان درمانی دانشگاه شیراز نیز در این همایش به سخنرانی خواهند پرداخت. 

 لازم به ذکر است در اختتامیه «پنجمین همایش کانون‌های دانشجویی همیاران سلامت روان» از کانون‌های برتر همیاران سلامت روان دانشگاه‌های کشور تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز