خبرگزاری کار ایران

در بیانه‌ای اعلام شد:

تبریک هفته نیروی انتظامی به کارکنان و سربازان فراجا از سوی خانه کارگر

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۴۵۶۸

خانه کارگر جمهوری اسلامی اعلام کرد: برخود لازم می‌دانیم فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را به فرد فرد کارکنان این نیروی خدوم به‌ویژه سربازان جان برکف فراجا تبریک عرض کنیم.

 

به گزارش ایلنا، خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران به مناسبت هفته نیروی انتظامی با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت شهدای فراجا از زحمات کارکنان این نیرو قدردانی کرد.

در این بیانیه آمده است:

خدای متعال را شاکریم که در کشوری زندگی می‌کنیم که در سایه اسلام و حاکمیت جمهور، دلاورمردانی در لباس سبز و مقدس نیروی انتظامی در راستای تأمین نظم و امنیت جامعه از بذل جان نیز دریغ نکرده‌اند و برای دفاع از مرزهای کشور و مبارزه با عوامل ناامنی همواره محکم و مقتدر ایستاده‌اند. 

سرفرازانی که با تکیه بر ارزش‌های الهی و سعه صدر توام با عقلانیت و در عین حال در چارچوب قانون صحنه‌های زیبایی از اقتدار در کنار رأفت اسلامی را در این سال‌ها به‌ویژه در هفته‌های اخیر خلق کردند. 

برخود لازم می‌دانیم فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را به فرد فرد کارکنان این نیروی خدوم به‌ویژه سربازان جان برکف فراجا تبریک عرض کنیم و از اقدامات مقتدرانه این نیروی ارزشمند در تامین امنیت کشور سپاس به‌عمل آوریم. 

بی‌شک درایت فراجا در جریان ناآرامی‌های اخیر کشور که جلوه رحمانی‌اش در نحوه مواجهه با جوانان عزیز و دیگر هموطنان معترض نمایان شد و صلابت‌اش در برخورد قاطع و هوشمند با جریان‌های معاند و تجزیه طلب هویدا گشت برگ زرین دیگری در تابلوی افتخارات این نیروی انقلابی بود. 

ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای راه امنیت کشور، مجدداً هفته نیروی انتظامی را خدمت کلیه فرماندهان گرانقدر و کارکنان مخلص و بی‌ادعای فراجا تبریک عرض کرده و از درگاه حضرت حق استمرار توفیقاتشان در تضمین آسایش هموطنان گرامی را مسالت داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز