خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه ۱۱ تهران:

حل مشکلات محلات کم‌برخوردار نیازمند هم‌افزایی تمامی دستگاه‌های اجرایی است

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۴۱۴۴

شهردار منطقه۱۱ تهران گفت: حل مشکلات محلات و شهروندان کم برخوردار، نیازمند حمایت نهادهای بالادستی و هم افزایی تمامی دستگاه های اجرایی است.

به گزارش ایلنا و بنابر اعلام سایت شهر، نخستین نشست شورای هماهنگی توانمندسازی محلات کم برخوردار با حضور معاون وزیر کشور، شهردار منطقه۱۱ و مدیران حوزه اجتماعی فرهنگی این منطقه در سالن جلسات برگزار شد.

در ابتدای این نشست توسط معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه۱۱، گزارشی از وضعیت خدمات و امور توانمند سازی در محلات کم برخوردار ارائه شد و در ادامه شهردار منطقه۱۱ عنوان کرد: موضوعات اجتماعی و فرهنگی از جمله دغدغه‌های مهم کشور است.

 او افزود: موضوعات اجتماعی که در برگیرنده معیشت شهروندان است؛ از جمله مسائل مهم و مطالباتی است که کلیه دستگاه‌ها باید برای رفع آن هم‌افزایی کنند.

 موسوی گفت: به دلیل جغرافیای خاص منطقه۱۱ و قرارگیری ساختمان‌های پردیس حکومتی در این محدوده باید برای حل معضلات اجتماعی همتی مضاعف به کار گرفت.

 شهردار منطقه۱۱ تهران ضمن اشاره به تاثیر بافت تجاری این محدوده بر زندگی و روزمره اجتماعی مردم محلات مرکزی شهر گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله العالی، تلاش مسئولین باید در راستای رفع مشکلات مردم باشد به خصوص مشکلات مرتبط با خانواده‌ها و محلات کم برخوردار.

 او تصریح کرد: در منطقه۱۱ محدوده‌ها و خانواده‌های کم برخوردار را شناسایی کردیم و برای توانمندسازی تا کنون اقدامات متعددی انجام شده که البته کفایت نمی‌کند؛ چراکه تلاش و همت و هم‌افزایی تمامی دستگاه‌ها را می‌طلبد و این الزام است.

 سید محمد موسوی در پایان خاطر نشان کرد: ۲۱ دستگاه اجرایی متولی حل این مشکلات هستند که باید از ظرفیت شهرداری در محلات استفاده کرد و چاره اندیشی کرد و ما در منطقه ۱۱ کماکان با بررسی و اقدام کارشناسی شده تلاش می‌کنیم تا معضلات مرتفع شود. 

 در ادامه این نشست، کارشناسان و مدیران حوزه اجتماعی فرهنگی منطقه۱۱ به بیان دغدغه و چالش‌های پیش رو پرداختند و مقرر شد این نشست‌ها تداوم داشته باشد و گزارشات مستمر از پیشرفت محلات و خانواده‌های کم برخوردار به مراجع ذیصلاح برای انتقال تجربه و همکاری مطرح شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز