خبرگزاری کار ایران

طی دو روز؛

بیش از ۱۱ هزار متر طول خط کشی در طرح خدمت منطقه۱۱ انجام شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۷۶۵۵

شهردار منطقه ۱۱ از اجرای ۱۱۳۸۰ متر طول خط کشی محوری، عابر پیاده، سرعتگاه و نوشتار و سرپناه ایستگاه اتوبوس در دو روز نخست اجرای طرح خدمت در این منطقه خبر داد.

به گزارش ایلنا،‌ سید محمد موسوی، شهردار این منطقه از اجرای خط کشی محوری و عابر پیاده در این منطقه خبر داد و گفت: طی دو روز گذشته ۱۱۳۸۰ متر طول خط کشی عابر پیاده و محوی صورت گرفته .همچنین ۶ عملیات خط کشی در سرعتگاه ها و ایستگاه های اتوبوس انجام شد .

موسوی افزود: مجموع ۱۰ عدد بشکه ترافیکی نصب،مرمت و اصلاح جهت شدند. ۳۵ استوانه ایمنی نیز تعمیر و تعویض شدند.

شهردار منطقه۱۱ درباره هرس درختان مقابل علائم ترافیکی و ایستگاه اتوبوس در این طرح گفت: در برخی نقاط منطقه شاخه های درختان مانع از دید صحیح راننده شده و  علائم ترافیکی را از دید ناظر خارج ساخته بود. با هرس شاخه های درختان توسط عوامل خدمات شهری در خیابان ابوسعید این مساله حل و فصل گردید.

او همچنین  از نصب، مرمت، اصلاح ارتفاع و زاویه دید ۶۰ عدد تابلوی ترافیکی و ۱۵۰ مورد نصب گاردریل در خیابان های این منطقه خبر داد.

شهردار منطقه ۱۱ در نهایت گفت: طرح راه خدمت به مدت یک هفته در این منطقه ادامه دارد و گزارش های روزانه آن به جهت اطلاع رسانی به شهروندان داده می‌شود‌.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز