خبرگزاری کار ایران

نیروی انتظامی مظلوم واقع شده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۳۸۵۹

رییس شورای شهر تهران با اشاره به بیانات روز گذشته مقام معظم رهبری در خصوص اتفاقات اخیر و بروز برخی ناهنجاری‌ها در سطح کشور گفت: سخنان رهبر انقلاب در دانشگاه پلیس بسیار واضح، آشکار، آگاهی دهنده‌ی تمام و هشدار دهنده به دشمنان این انقلاب بود.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر تهران، مهدی چمران رییس شورای شهر در جریان نود و چهارمین جلسه علنی صحن شورای شهر تهران ضمن ادای احترام به روان پاک شهدای انقلاب و عرض تسلیت بمناسبت سالروز شهادت امام حسن عسگری (ع) و تبریک آغاز امامت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) گفت: امیدواریم که بتوانیم از پیروان و اصحاب حضرت ولی عصر باشیم و ما در آرزوی ظهور و فرج ایشان هستیم تا به این نابسامانی ها، ظلم‌های جهانی و حق کشی‌های بزرگی که در سرتاسر جهان شکل می‌گیرد و متاسفانه ما شاهد هستیم پایان بخشیده شود.

وی با یادآوری روز ۱۳ مهرماه، روز هجرت امام خمینی (ره) از عراق به پاریس این روز را گرامی داشت و گفت: در آن زمان صدام حسین نتوانست حضور امام راحل را در عراق تحمل کند و برنامه‌هایی که صدام و شاه و کشورهای غرب با هم داشتند اجماع کردند تا عذر حضرت امام را در سال‌ها تبعیدی که بودند بخواهند.

چمران افزود: حضرت امام در جریان تبعیدشان به کشور کویت رفتند که این کشور نیز از پذیرش امام خمینی سرباز زد و در نهایت امام به کشور پاریس رفتند و در آنجا مستقر شدند و دیدیم که مبارزات خودشان را از فرانسه ادامه دادند و خوشبختانه به پیروزی انقلاب اسلامی ایران انجامید.

رییس شورای شهر تهران در ادامه ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی به بیانات روز گذشته مقام معظم رهبری اشاره کرد و اظهار داشت: نیروی انتظامی واقعا مظلوم واقع شده است و از هر جهت به این مجموعه تاختند اما این نیرو تلاش کرده تا وظیفه خود را انجام دهد و با رعایت شرایط کامل انسانی و دوستی ولی به هر حالت از هر سو مورد هجمه قرار گرفته که این جای تاسف دارد.

وی ضمن تبریک به تمامی تلاشگران نیروی انتظامی خاطر نشان کرد: امیدواریم که برنامه‌های خوبی در حوزه آگاه‌سازی برای شناساندن بیشترخودشان به مردم عزیز و جامعه ایران صورت دهند چرا که ما می‌بینیم هرروز این نیرو شهید می‌دهد لذا در زمان حضورشان در تشییع پیکر این شهدا مردم تمام این خدمت‌های افراد این نیرو را میفهمند، میشناسند و میدانند.

چمران در ادامه با اشاره به روز ۱۴ مهر ماه روز دامپزشکی اعلام کرد: در کشور مسئله دام و و دامپروری ریشه دار است و بسیاری از فعالیت عشایر و روستاهای ما در این حوزه است.

وی در پایان موکدا به بیانات شفاف، آرامبخش و تمام کننده روز گذشته مقام معظم رهبری در دانشگاه پلیس مطرح شد اشاره کرد و افزود: فرمایشات رهبری انقلاب بسیار واضح، آشکار، متقن، محکم، با صلابت و با روشنگری، آگاهی دهنده تمام و هشدار دهنده به دشمنان این انقلاب بیان شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز