خبرگزاری کار ایران

«اتوبوس مدرسه» ضرورتی راهبردی در خدمت نظام تعلیم و تربیت

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۰۰۹۸

در جلسه مشترک شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و اداره کل آموزش و پرورش، چگونگی اجرای طرح اتوبوس مدرسه مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران؛ بهرام نکاحی با اشاره به چالش‌های جدی در حمل و نقل عمومی و افزایش ترافیک همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، اجرای طرح اتوبوس مدرسه را امکانی فرابخشی و راهبردی در کمک به نظام تعلیم و تربیت و رفاه هر چه بهتر دانش آموزان و اولیای عزیز توصیف کرد و گفت: این ابتکار و اقدام نو هدیه‌ای از سوی مدیریت شهری پایتخت به آموزش و پرورش شهر تهران است که خود را به اجرای موفق و توسعه ناوگان آن موظف می‌دانیم. 

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران نیز با تشکر از شرکت واحد اتوبوسرانی پایتخت، حمایت و همراهی با اجرای طرح اتوبوس مدرسه را مورد تاکید قرار داد و گفت: به یقین موفقیت این طرح باعث تقویت سرویس دهی و ارائه خدمات حمل و نقل به دانش آموزان عزیز خواهد شد و با توجه به موضوعات مختلفی که هر سال برای سرویس مدارس مطرح می‌شود و با توجه به ویژگی حمل و نقل جمعی دانش آموزان در این طرح، حجم زیادی از بار ترافیکی را کاهش خواهد داد. 

علیرضا کریمیان بر همکاری و همراهی مناطق ۱۹گانه آموزش و پرورش با شرکت واحد اتوبوسرانی در طرح اتوبوس مدرسه تاکید کرد و افزود: برای نظارت و کیفیت بهتر خدمات‌رسانی به دانش آموزان در این طرح همفکری و مشارکت خود را با شرکت واحد اتوبوسرانی ادامه خواهیم داد. 

گفتنی است؛ طرح جدید اتوبوس مدرسه با به کارگیری ۲۹ دستگاه اتوبوس و مینی بوس مناسب‌سازی شده برای ارائه خدمات حمل و نقلی به دانش آموزان از ابتدایی مهرماه فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز