خبرگزاری کار ایران

مشاور عالی وزیر آموزش و پرورش:

باید در نقاط مرزی بهترین مدارس و معلمان وجود داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۶۶۸۹

مشاور عالی وزیر آموزش و پرورش و دبیر قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی گفت: مدارس شبانه‌روزی نماد عدالت هستند و تعداد بازماندگان از تحصیل را کاهش می‌دهند.

به گزارش ایلنا، «حمیدرضا خان‌محمدی» با حضور در مشهد مقدس و اجلاس روسای آموزش و پرورش استان خراسان‌رضوی و ره‌یاران تحول گفت: قرارگاه جهادی با هدف حل مسائل تشکیل شده و اصلی‌ترین و راهبردی‌ترین هدف تشکیل قرارگاه حل مسائل است. نگاه جهادی یعنی ساختارها را با نگاه انقلابی تغییر دهیم. انسجام درونی یعنی همه افراد منسجم عمل کنند و در برقراری عدالت آموزشی نیز از تمام ظرفیت‌ها استفاده شود. 

وی از مدیران و روسای آموزش و پرورش خواست ارتباط با تمام نهادها را برقرار کنند و تاکید کرد: قرارگاه در سطح شهرستان و منطقه فعالیت می‌کند و تصمیم‌گیری‌ها را انجام می‌دهد. در واقع، مدیر آموزش و پرورش مسئول قرارگاه جهادی است و باید تمام ارتباطات را برقرار کند. 

وی افزود: بین نهادهای مختلف ارتباط ایجاد کنید که حلقه اتصال نهادها، قرارگاه جهادی است. همچنین از همراهی تمام علاقه‌مندان برای کمک به عدالت آموزشی بهره ببرید. 

خان‌محمدی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب گفت: باید در نقاط مرزی بهترین مدارس و بهترین معلمان وجود داشته باشند، در روستاها و مدارس عشایر از بهترین مدارس و بهترین معلمان استفاده کنید. 

وی ادامه داد: به نقاط حاشیه شهر که ۷۴ نقطه است بسیار توجه شود و تحت رسیدگی کامل قرار بگیرند و در مدارس به‌روی همه علاقه‌مندان باز شود و همه برای تعلیم و تربیت فعال شوند. 

خان محمدی با اشاره به مدارس شبانه‌روزی گفت: این مدارس نماد عدالت هستند و تعداد بازماندگان از تحصیل را کاهش می‌دهند. 

وی با بیان این که مدرسه مقر فرماندهی آموزش و پرورش است، گفت: قرارگاه و نگاه جهادی باید از کلاس شروع شود، در مدارس گروه جهادی شکل بگیرد و شبکه‌سازی کنند. 

وی پیان کرد: در آموزش و پرورش به علت دارا بودن پهنه گسترده، کوچکترین تصمیمات اعتبار زیادی نیاز دارند. 

خان محمدی در پایان اشاره کرد: مدیران باید مسائل را شناسایی کنند و در راستای حل مسائل بکوشند و همه مشکلات را به بحث بودجه و اعتبارات گره نزنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز