خبرگزاری کار ایران

وزیر بهداشت اعلام کرد:

بررسی سلامت زائران در حین بازگشت به کشور

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۶۶۷۱

وزیر بهداشت با حضور در مرز مهران ضمن بازدید از ارائه خدمات اورژانسی به بیماران از بررسی سلامت زائران در حین بازگشت به کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در مرز مهران ارائه خدمات اورژانسی در این مرز را مورد بررسی قرار داد.

عین‌‌اللهی با بیان اینکه نزدیک 10 روز است که نیروهای اورژانس در مرز مهران حضور دارند و امکانات زیادی نیز در این جا مستقر شده است، گفت: در حال حاضر امکاناتی نظیر اتوبوس آمبولانس نیز وجود همچنین حدود 5 بیمارستان صحرایی در مهران مستقر شده که به صورت شبانه روزی در حال کار کردن هستند. با توجه به ازدحام مردم و گرمای هوا حداکثر کاری که می‌توان انجام داد را ارائه می‌دهند. وی بیان کرد: طبق بررسی که انجام دادم، امکانات دارویی مانند سرم و دارو وجود داشته و به لحاظ حضور پرسنل هم مشکلی وجود ندارد.

وزیر بهداشت بیان کرد: مردم هم باید تا حدی سعی کنند با حرکت در شب به جای روز، خوردن آب زیاد و نشستن در سایه از گرمازدگی خود جلوگیری کنند.

وزیر بهداشت یادآور شد: تمامی مردم در حین بازگشت به مرزهای ایران به لحاظ بهداشتی مورد بررسی قرار می‌گیرند. پایگاه‌های بهداشتی مستقر در مرز به لحاظ بیماری زوار را رصد کرده و اگر مشکلی داشته باشند این مشکلات را حل می‌کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز