خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران:

ثبت نام ۹۰۰ موکب جهت برگزاری راهپیمایی «دلدادگان حسینی» در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۵۹۸۳

استاندار تهران از ثبت نام ۹۰۰ موکب برای برگزاری راهپیمایی«دلدادگان حسینی»خبر داد و گفت: با توجه به عدم برگزاری دوساله مراسم حضور چهار میلیون نفر در مراسم امسال پیش بینی شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ محسن منصوری در حاشیه جلسه هماهنگی راهپیمایی «دلدادگان حسینی» ستاد اربعین استان تهران در مورد مصوبات مطرح شده در این جلسه اظهار داشت: جلسه امروز در جوار حرم عبدالعظیم (ع) برگزار شد تا آخرین هماهنگی‌ها جهت برگزاری هر چه بهتر مراسم اربعین در سطح استان تهران و پشتیبانی مورد نیاز در عراق صورت گیرد. 

وی با اشاره به بازدیدهای شب گذشته از پایانه‌های مسافربری زوار اربعین افزود: مشکلاتی در زمینه فروش بلیط و خدمات حمل و نقل وجود داشت که در جلسه دستور داده شد تا همه دستگاه‌ها نهایت ظرفیت را به کار ببرند و هر دستگاه با وسایل نقلیه و ساختارهایی که در حمل و نقل و سرویس‌ها دارند به کمک برگزاری مراسم اربعین بیایند. 
استاندار تهران عنوان کرد: مردم امسال زودتر به استقبال مراسم اربعین رفتند؛ از اینرو مقرر شد شهرداری‌های اطراف تهران ظرفیت های مختلف جهت جا به جایی زوار از مرزها را به کار بگیرند. 
منصوری در ادامه با اشاره به برگزاری راهپیمایی «دلدادگان اربعین» که سال‌های گذشته تحت عنوان «جاماندگان اربعین» بود، گفت: خیل عظیمی از عاشقان سیدالشهدا برای اربعین در عراق حاضر می‌شوند و تعدادی هم در کشور می‌مانند و از سال ۹۱ برنامه جایگزینی تحت عنوان «جاماندگان اربعین» مطرح و اجرایی شد که خوشبختانه هر سال پرشورتر شده و سال ۹۸ آخرین برنامه انجام و برای این مراسم پیش بینی جمعیت سه میلیون نفری در استان تهران شده بود. 
وی ادامه داد: مبدا راهپیمایی «دلدادگان حسینی» میدان امام حسین تهران و مقصد حرم عبدالعظیم حسنی (ع) است که به صورت پیاده طی می‌شود. 
استاندار تهران با بیان اینکه تا امروز ۹۰۰ موکب برای پذیرایی در این مراسم ثبت نام کرده اند، افزود: دستگاه‌های اجرایی، شهرداری‌ها، نیروی انتظامی، راهور و مدیریت‌های کلان در فرمانداری‌ها آماده برگزاری این مراسم هستند. 
استاندار تهران خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دو سال به دلیل کرونا توفیق استفاده از ظرفیت‌ها جهت برگزاری این مراسم را نداشتیم و با توجه به حضور گسترده مردم در این مراسم ملی مذهبی هماهنگی‌های مضاعف صورت گرفته و پیش بینی می شود در مراسم دلدادگان حسینی بیش از چهار میلیون نفر شرکت کنند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز