خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران:

متروی پرند تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۲۹۷۸

استاندار تهران از بهره برداری از متروی پروند تا پایان سال خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن منصوری استاندار تهران با اشاره به صحبت‌های رییس‌جمهور گفت: در ابتدا باید تصویر کلی از سفر رئیس جمهور گزارش بدهم. آیت الله رئیسی به تهران نگاه ویژه دارند و تاکنون ۵ نوبت به شهرستانهای استان تهران سفر کرده اند و این سفرها ادامه دارد.

وی ادامه داد: تا امروز ۱۴۸ مصوبه از مجموع تصمیماتی که برای استان تهران گرفته اند به ما ابلاغ شده است. برای این ۱۴۸ مصوبه بیش از ۱۶ هزار میلیارد اعتبار در نظر گرفته شده و حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبار تسهیلاتی است که به بنگاه‌ها و شرکت‌های مختلف داده می شود.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: از پروژه کلنگ زنی بیمارستان شهریار ۳۳ سال می گذرد و این پروژه به یک پروژه میراثی تبدیل شده است. چطور می شود یک پروژه ۳۳ سال طول بکشد البته این پروژه خیرساز بوده و بعد دچار مشکلات اجرایی شده است. اجرای این پروژه ۴۰۰ تخت بیمارستانی به این منطقه اضافه می کند.

منصوری تصریح کرد» درخصوص بیمارستان پردیس نیز رئیس جمهور دستور دادند تا در عرض ۶ ماه ساخته شود. همین جا اعلام می کنم این پروژه تا مهر به اتمام می رسد البته این پروژه ردیف بودجه نداشته است و مدت زمانی را صرف وارد کردن این پروژه ها در وارد برنامه بودجه شود.

برای مترو اسلامشهر شهرداری اسلامشهر اعلام کرد ۲ ساله اما من می گویم سه سال زمان نیاز دارد.مترو ورامین در دست شرکت راه آهن بود که کار به شرکت مترو تهران واگذار شد. مترو پردیس را هنوز شروع نکرده ایم چراکه کار زمان‌بر است ما تاکید داریم باید پروژه های نیمه کاره را به اتمام برسانیم.

وی با اشاره به پروژه متروی پرند گفت: پروژه‌ی متروی پرند جزء پروژه‌های ۱۳ ساله بوده که تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید. تست سرد متروی پرند در تیرماه با موفقیت انجام شد. دولت برای تامین منابع مورد نیاز متروی پرند مولدسازی کرد و هزار میلیارد تومان ارزش افزوده ایجاد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز