خبرگزاری کار ایران

لزوم تقویت ارتباطات وزارت بهداشت و آموزش و پرورش برای ارتقای سلامت دهان و دندان

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۵۷۰۴

معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: باید ارتباطات خودمان را با آموزش و پرورش برای ارتقای شاخص های سلامت دهان و دندان تقویت کنیم چراکه می توانیم برای آموزش و ارتقای سلامت دانش آموزان در مدت 12 سال تحصیل در مدرسه، کار کنیم.

به گزارش ایلنا، به نقل از وبدا، کمال حیدری در اجلاس مدیران و کارشناسان مسئول سلامت دهان و دندان کشور که در بیمارستان قلب شهید رجایی تهران برگزار شد، اظهار داشت: بودجه مناسبی برای توسعه زیرساخت های سلامت دهان و دندان در نظر گرفته شده که لازم است به درستی مدیریت و از ظرفیت گروه های جهادی نیز برای ارائه این خدمات به ویژه در مناطق محروم، استفاده شود. 

وی ادامه داد: دغدغه جدی وزارت بهداشت، ارائه خدمات سلامت دهان و دندان است چون پرداختی از جیب مردم برای هزینه های دندانپزشکی، بالا است. مشکلات پرداختی و تعرفه خدمات سلامت دهان و دندان برطرف شده و در برخی مراکز نیز شیفت بعد از ظهر راه اندازی می شود. 

معاون بهداشت وزارت بهداشت ضمن تاکید بر لزوم تقویت آموزش های سلامت دهان و دندان در رسانه ها، گفت: باید برای توانمندتر شدن و بازآموزی نیروهای فارغ التحصیل شده از دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی در مراکز بهداشتی، برنامه ریزی کنیم. 

 حیدری خاطرنشان کرد: لازم است کمیته های علمی و مشورتی برای حل مشکلات سلامت دهان و دندان تشکیل شود. از سوی دیگر تمام تلاش و هدف ما، باید ارتقای شاخص های این حوزه با استفاده از ظرفیت های علمی باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز