خبرگزاری کار ایران

طاعتی در گفت‌وگو با ایلنا:

باید به سمت تولید آثار فاخر برای کودکان و نوجوانان حرکت کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۰۶۳۲

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان از همکاری با سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی کتب درسی، معاونت آموزش ابتدایی، معاونت آموزش متوسطه و معاونت پرورشی آموزش و پرورش خبر داد و گفت: باید به سمت تولید آثار فاخر حرکت کنیم، وگرنه سبد ما را کسان دیگری پرمی کنند.

«حامد طاعتی» مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد به روزرسانی آموزش مربیان کانون و نحوه به کارگیری آن‌ها توضیح داد: مربیان ما گنجینه‌های ارزشمند کانون هستند. امروز نیروی انسانی اعم از مربیان و سایر همکاران برای ما حکم گنجینه را دارند، بنابراین هم برای نگه داشت و هم برای توانمندی‌سازی آن‌ها در قالب طرحی جامع حتما برنامه‌هایی داریم. 

طاعتی تصریح کرد: من تازه در کانون مستقر شده‌ام و باید با مربیان ارتباطات بیشتری داشته باشم بعد از آن برنامه‌های خودم را ارائه می‌دهم و آن‌ها نیز نقطه نظرات خود را ارائه خواهند کرد و در نهایت به سمت اجرای این طرح‌ها می‌رویم. بالاخره نهادی که تمام سرمایه‌اش مربی‌اش است حتما برای این سرمایه تلاش می‌کند. 

او در مورد سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک که آموزش کودکان ۰ تا ۶ سال را برعهده دارد و همکاری کانون پرورش فکری با این سازمان اظهار کرد: در دوره جدید اتفاقا ما دنبال هم افزایی و هماهنگی با همه هستیم. هرجا نامی از کودک و نوجوان هست، ما خودمان را همکار آن مجموعه می‌دانیم. در کشور و در هر مجموعه‌ای که در عنوانش نامی از کودک و نوجوان باشد، ما هر کاری که از دستمان برمی آید برایشان انجام می‌دهیم. سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک نیز یک سری وظایف دارند ما هم یک سری وظایف داریم و به کمک همدیگر می‌توانیم برای مخاطبان مورد نظر خدمتی که باید انجام شود را به نتیجه برسانیم. اتفاقا اولین جلسه‌ای که برگزار کردم با همین سازمان بود و قرار شد کارهای مشترکی با همکاری یکدیگر انجام بدهیم. چیزی که ما در اختیار داریم را باید به آن‌ها عرضه کنیم و طبیعتا آنچه سازمان تعلیم و تربین کودک دارد را باید در اختیار ما قرار بدهد. 

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان در مورد کتاب‌های کانون و تولیدات سینمایی جدید و اقداماتی که برای فعالیت‌های بصری و مکتوب در نظر گرفته است، بیان کرد: ما باید به سمت تولید آثار فاخر حرکت کنیم، وگرنه سبد ما را کسان دیگری پرمی کنند.

علامتی در مورد همکاری با آموزش و پرورش در همین زمینه یادآور شد: ما با سازمان پژوهش و برنامه ریزی کتب درسی، معاونت آموزش ابتدایی، معاونت آموزش متوسطه و معاونت پرورشی آموزش و پرورش در ارتباط هستیم و برنامه‌هایی هم داریم. البته ما مرجعیت خودمان را هم در کنار این همکاری‌ها داریم. به طور کلی رویکردی که کانون دارد این است که هرکسی در حوزه کودک و نوجوان یا علی گفته ما در کنارش هستیم و کمکش می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز