خبرگزاری کار ایران

تنها راه کاهش هزینه‌های درمانی مردم همکاری بیمه‌ها است

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۶۳۲۵

رییس کل سازمان نظام پزشکی با اشاره به همکاری بیمه‌ها با سازمان نظام‌پزشکی از پوشش گسترده بیمه تکمیلی کاد‌ر سلامت خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد ر‌ئیس‌زاده رئیس کل سازمان نظام پزشکی با بیان اینکه رسیدگی به امور معیشتی  از جمله درمان اولویت‌های همه ما است، گفت: وقتی دچار مشکلی شدیم باید بتوانیم خدمات درمانی با کیفیت را ارائه و دریافت کنیم.

وی با بیان اینکه جامعه درمانی از پس از انقلاب توانسته است خدمان با کیفیتی ارائه دهند، گفت: در هیچ حوزه‌ای نیاز به اعزام بیمار به خارج از کشور وجود ندارد و مردم اطمینان دارند که خدمات کیفیتی دریافت خواهند کرد.

رئیس زاده یادآور شد: تنها راه حل و تنها جاییکه می‌توانند دغدعه‌های مردم را کاهش دهند بیمه‌‌ها هستند. باید به سمتی حرکت کنیم که مردم جز درد بیماری رنج دیگری نداشته باشند.

وی گفت: حدود ۳۵۰ هزار نفر عضو سازمان نظام پزشکی هستند و با خانواده آنها و تکنسین‌های آنها در این مراکز درمانی این عدد به ۹۰۰ هزار نفر می‌رسد، این افراد تحت پوشش بیمه تکمیلی نبودند که با تلاش سازمان بیمه از امروز می‌توانند تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گیرند.

رئیس زاده افزود: انجمن‌های پزشکی باید در باب اطلاع رسانی به پرسنل برای عقد قرارداد کمک کنند.

وی گفت: افرادی که شامل این بیمه می‌شوند افراد جوان و کادر درمان هستند، تحت رصد و غربالگری هستند، این اقدام را به فال نیک میگیریم و امیدواریم خدمت خوبی به همکاران ما در حوزه درمان باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز