خبرگزاری کار ایران

در نامه‌ای مطرح شد؛

درخواست از جامعه پزشکی برای کمک به سیل‌زدگان

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۹۴۳

رئیس کل سازمان نظام پزشکی در نامه‌ای به روسای سازمان‌های نظام پزشکی سراسر کشور و شورای هماهنگی استان‌ها، خواستار همراهی جامعه پزشکی با دستگاه‌های کمک‌رسان به سیل‌زدگان شد.

به گزارش ایلنا، در متن این نامه آمده است:

همکاران ارجمند

سلام و درود

چو عضوی بدرد آورد روزگار     دگر عضوها را نماند قرار

اینک که سال جدید را آغاز می‌کنیم بسیاری از مردم ایران‌زمین در رنج بی‌خانمانی و آوارگی ناشی از سیل در اقصا نقاط کشور روزهای سختی را سپری می‌کنند. جامعه پزشکی ایران که همواره بر  مدار نوع دوستی و تسکین‌آلام مردم زندگی کرده و تاریخ ایران چه در زمان جنگ تحمیلی و چه در بحران‌های دیگرمشحون از فداکاری‌های این قشر خدوم است در مقابل صحنه دیگری از نیاز مردم و کودکان و سالمندان در شهرها و روستاها قرار گرفته است.

کمک و یاری داوطلبانه شما بزرگواران چه به‌صورت حضور حرفه‌ای در عرصه های امداد و بیماری‌های گوناگون این دوران وپس از آن  و چه کمک‌های مالی و نقدی برای بازگشت هر چه سریع‌تر خانواده‌های آسیب‌دیده به خانه و کاشانه امن و آبرومندشان برگ افتخار دیگری در کارنامه جامعه خدوم پزشکی کشور بوده و خواهد بود.

با توجه به گستردگی جغرافیایی شهرها و روستاهای آسیب‌دیده و ضرورت اشراف و هدایت منطقه‌ای این کمک‌ها، از همه سازمان‌های نظام پزشکی شهرستان‌ها و شورای هماهنگی استان‌ها درخواست میکنم در اسرع وقت سازماندهی لازم را با هماهنگی مسئولین دولتی و سازمان هلال احمر بعمل آورده و با تمام توان به وظیفه حرفه‌ای و انسانی خود عمل کنیم.

با تشکر وسپاس فراوان

دکتر محمدرضا ظفرقندی

رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز