خبرگزاری کار ایران

معاون اجتماعی قوه قضاییه:

خبرنگاران با هنر آگاهی‌بخشی یاریگر عدلیه در پیشگیری از جرائم هستند

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۴۱۴۵

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در پیامی با عرض تسلیت ایام محرم حسینی، بر گرامیداشت روز خبرنگار تاکید کرد و نقش‌آفرینی خبرنگاران در عرصه پیشگیری از جرائم را ممتاز و بی‌بدیل دانست.

به گزارش ایلنا به نقل از قوه قضاییه،  اصغر جهانگیر با اشاره به اینکه نقش و اهمیت رسانه بر کسی پوشیده نیست، تاکید کرد: رسالت بزرگ خبرنگاران این است که صحنه خبر را درست ببینند و واقعیت را به جامعه مخابره و از عنصر صداقت و آگاهی صیانت کنند.

وی با تصریح بر اینکه دشمن می‌خواهد در جنگ ترکیبی علیه جمهوری اسلامی هجمه اقتصادی، سیاسی و رسانه‌ای برپا کند، خاطرنشان کرد: خبرنگار ما باید در «جنگ روایت‌ها» بر دشمن غلبه کند و در میدان «جهاد تبیین» خستگی‌ناپذیر باشد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، به عرصه مهم پیشگیری از جرائم اشاره کرد و نقش خبرنگاران در این عرصه را ممتاز و بی‌بدیل دانست و تاکید کرد: خبرنگاران با هنر آگاهی‌بخشی یاریگر عدلیه در پیشگیری از جرائم هستند و بدون شک هر چقدر مقوله آگاهی‌های حقوقی با قوت و با قدرت به جامعه اطلاع‌رسانی شود، منحنی جرائم رو به کاهش خواهد بود.

وی با تقدیر و تشکر از همه خبرنگارانی که بر مقوله مهم پیشگیری از جرائم اهتمام و دغدغه دارند، ابراز کرد: پیشگیری از جرائم یک امر فراقوه‌ای است و در این میان اصحاب رسانه و خبرنگاران از همه نهادها و دستگاه‌های ذی‌ربط در عرصه پیشگیری از جرائم مطالبه‌گری کنند تا تکالیف و وظایف قانونی آنها بر زمین نماند و هر چه بیشتر با هم‌افزایی و هماهنگی، مسیر پیشرفت و عدالت هموارتر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز