خبرگزاری کار ایران

تمهیدات انتظامی، ترافیکی و امنیتی پلیس پایتخت در تاسوعا و عاشورا

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۳۰۶۹

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از تمهیدات انتظامی، ترافیکی و امنیتی پلیس پایتخت در روزهای تاسوعا و عاشورا خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار «حسین رحیمی» با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله حسین (ع)، بیان داشت: یگان‌های انتظامی و ترافیکی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در ایام سوگواری با عنوان همیاران حسینی همراه عزاداران حسینی هستند و پلیس با همه هیات‌های عزاداری همکاری لازم را دارد.

وی افزود: علاوه بر تهیه و اجرای تمهیدات ترافیکی برای جلوگیری از ایجاد گره‌های ترافیکی و راه بندان در محورهای مختلف مواصلاتی سطح شهر با به کارگیری یگان‌ها و گشت‌های انتظامی و اطلاعاتی همه تلاش خود را به کار بسته‌ایم تا امنیت و انضباط مطلوبی را داشته باشیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به آماده باش این فرماندهی در روزهای تاسوعا و عاشورا عنوان داشت: تمهیدات کامل انتظامی، ترافیکی و امنیتی لازم برای برپایی هرچه باشکوه‌تر مراسم عزاداری اندیشیده شده است.

سردار رحیمی با اشاره به برپایی مراسم عزاداری و سخنرانی در دهه اول ماه محرم در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با همکاری هیئت مکتب الزهرا (س) و با حضور پرشور عاشقان سید و سالار شهیدان خاطرنشان کرد: درچند سال اخیر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ مفتخر به میزبانی از عزاداران حسینی بوده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه لازم است همه دستجات و هیات‌های عزاداری هماهنگی و همکاری لازم را با یگان‌های انتظامی و ترافیکی داشته باشند، بیان داشت: همه باید تلاش کنیم که عزادارای سید و سالار شهیدان در نظم و انضباط و شکوه هرچه تمام‌تر برگزار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز