خبرگزاری کار ایران

سردار رحیمی خبر داد:

پایان گروگانگیری در خیابان آجودانیه/ دستگیری فرد گروگانگیر

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۲۳۳۳

رییس پلیس پایتخت از دستگیری یک گروگانگیر در خیابان آجودانیه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا سردار حسین رحیمی گفت: در ساعت حدود 17:30 همکارانم که در حوزه کلانتری 164 قائم مشغول گشت زنی بوده اند به رفتار خارج از عرف یک خودرو مشکوک می شوند.

وی ادامه داد: به خودرو دستور ایست می دهند که راننده خودرو به دستور ایست پلیس بی اعتنا بوده و ضمن فرار به سمت همکاران ما شلیک می کند که در این لحظه همکاران ما نیز با آنها درگیر شده و در ادامه تعقیب و گریز خودروی متهم به یکی از کوچه های خیابان آجودانیه که بن بست هم بوده وارد می شود.

رییس پلیس پایتخت گفت: متهمان به یکی از منازل مسکونی واقع در این کوچه که درب آن باز بوده وارد شده و در وهله اول با یکی از همسایگان درگیر می شوند.

وی ادامه داد: متهمان به طبقه پنجم رفته و با شکستن درب یکی از واحدها سه نفر از اهالی این خانه را به گروگان می گیرند. بلافاصله تیم های پلیس آگاهی و پیشگیری به محل حادثه اعزام می شوند.

رییس پلیس تهران بزرگ خاطرنشان کرد: ساعت ها با گروگانگیر مذاکره وارد مذاکره شدیم و تضمین هایی را دادیم که گروگانگیر بی توجه بوده و قصد این را داشت که با هر سه گروگانگیر از منزل خارج شود اما باز هم خواسته های دیگری داشت. در نهایت به این نتیجه رسیدیم که باید عملیات ویژه ای توسط گروه رهایی گروگان ها انجام شود. در حالی که من در حال مذاکره با گروگانگیرها بودم گروه عملیات ویژه در کسری از ثانیه وارد منزل شده و گروگانگیر را خلع سلاح کرده و گروگان ها را نجات دادند.

وی ادامه داد: گروگانگیر به همراه سلاح و خانمی که ادعا می کند همسرش است بازداشت شده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز