خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی و سیاسی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها:

حوزه دانشگاه بر محیط عمومی جامعه تاثیرگذار است

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۹۷۳۸

معاون فرهنگی و سیاسی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها گفت: اگر دانشگاه اصلاح شود جامعه اصلاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نشست خبری طرح ملی حامیم با حضور حج الاسلام مهدی فاطمی‌پور، معاون فرهنگی و سیاسی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها صبح امروز ۵ مردادماه برگزار شد.در این نشست فاطمی‌پور گفت: حوزه آموزش عالی و دانشگاه بر محیط عمومی جامعه تاثیرگذار است. هرچقدر این محیط علمی و دانشی شرایط را بهتر بفهمد و بسنجد و طرح دقیق‌تری برای اداره و آینده داشته باشد، به همان میزان در فضای عمومی جامعه و اداره آن اثر می گذارد.

معاون فرهنگی و سیاسی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها تصریح کرد: اهمیت محیط علم و دانش و دانشگاه به جهت پیشگام بودن و موتور محرک بودن است و فضای نخبگانی، آغاز حرکت ها و تغییرات و تحولات است و تغییرات از این محیط و جامعه نخبگانی برمی آید لذا مهم است که به محیط علم و دانش و نخبگانی توجه خاص و ویژه داشته باشیم و برای تعالی و رشد آن حساسیت و توجه داشته باشیم.

او با تاکید به اهمیت توجه به تغییرات در دانشگاه ها افزود: اگر دانشگاه اصلاح شود جامعه اصلاح می شود. دانشگاه اگر در مسیر خودش باشد و مسیر خودش و جامعه را درست تشخیص دهد، جامعه هم در آن ریل ادامه مسیر می دهد و به تحول و شدن و شکل گرفتن نزدیک می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز