خبرگزاری کار ایران

کشف ۳۲ قبضه سلاح جنگی و بیش از ۱۷۰۰ عدد مهمات در مرزهای غربی کشور

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۸۴۵۳

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور از کشف ۳۲ قبضه سلاح جنگی و یک هزار و ۷۰۸ عدد مهمات جنگی در مرزهای غربس کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار احمدعلی گودرزی در تشریح جزئیات این خبر، گفت: مرزبانان استان‌های ایلام، کردستان و کرمانشاه در راستای اجرای طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق سلاح و مهمات، با اشراف و تسلط اطلاعاتی از قصد باندهای قاچاق سلاح و مهمات مبنی بر ورود محموله سلاح و مهمات به داخل کشور مطلع شدند و با استقرار در نوار مرزی و استفاده از تجهیزات هوشمند، باندهای قاچاق سلاح و مهمات را قبل از ورود به حریم مرزی کشور مشاهده و زمین گیر کردند.

وی با بیان اینکه از این باندها محموله سلاح های جنگی کشف  و ضبط شد، گفت: در مجموع این عملیات‌ها چهار قاچاقچی دستگیر و سه دستگاه کامیون نیز توقیف شد.   در مجموع این عملیات‌های تاکتیکی و رزمی ۳۲ قبضه سلاح کلاشینکف، یک هزار و ۷۰۸ عدد فشنگ جنگی کلت، پنج تیغه خشاب کلاشینکف، دو حقه وافور و مقدار سه گرم تریاک کشف و ضبط شد.  

بر اساس اعلام سایت پلیس، فرمانده مرزبانی انتظامی کشور اظهار کرد: مرزبانان بیش از همیشه برای حفظ و حراست از مرزهای کشور تلاش خواهند کرد و با هرگونه اعمال سودجویانه و خرابکارانه در نوار مرزی قاطعانه برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز