خبرگزاری کار ایران

سخنگوی آتش‌نشانی تهران به ایلنا خبر داد:

آتش‌سوزی مجموعه ورزشی شهرک امید در تهرانپارس

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۶۶۴۲

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از آتش‌سوزی در مجموعه ورزشی شهرک امید تهرانپارس خبرداد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: حوالی ساعت ۱:۲۴ بامداد امروز وقوع یک مورد حادثه حریق در مجموعه‌ای ورزشی در شهرک امید تهرانپارس واقع در انتهای بزرگراه شهید باقری به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه سه ایستگاه به همراه تجهیزات اطفای حریق به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که حریق در محوطه ورزشی این مجموعه شامل یک زمین اسکیت به مساحت حدود ۲۰۰ مترمربع و همچنین چندین اتاق شامل اتاق‌های ادارای، انباری، کافی شاپ و ...  رخ داده که که هرکدام از این اتاق‌ها نیز در حدود ۱۵ مترمربع مساحت داشتند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با بیان اینکه زمین اسکیت این مجموعه نیز کاملا شعله‌ور بود، خاطرنشان کرد: با توجه به جنس کف‌پوش زمین اسکیت که از مواد قابل اشتعال ساخته شده بود، این بخش کاملا شعله‌ور شده و امکان ورود به داخل زمین عملا وجود نداشت. شدت حریق به حدی بود که به چند درخت در مجاورت این زمین نیز سرایت کرده بود.

ملکی با بیان اینکه این مجموعه ورزشی متعلق به شهرک امید بوده که ظاهرا بهره‌برداری از آن به بخش خصوصی داده شده بود، اظهار کرد: آتش‌نشانان از چند جهت عملیات خود برای اطفای حریق در این مجموعه را آغاز کردند و دقایقی بعد موفق شدند تا از گسترش آن جلوگیری کنند و پس از آن هم شعله‌های آتش را به طور کامل خاموش کردند.

وی ادامه داد: همزمان گروهی دیگر از عوامل آتش‌نشانی نیز اقدام به جستجو در این محدوده کردند تا اگر فردی محبوس شده او را نجات دهند که خوشبختانه این حادثه مورد فوتی یا مصدوم نداشت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با بیان اینکه عوامل آتش‌نشانی در ساعت ۴:۰۹ بامداد امروز به ماموریت خود خاتمه داده و به ایستگاه بازگشتند، افزود: علت این حادثه از سوی کارشناسان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در حال بررسی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز