خبرگزاری کار ایران

آتش‌سوزی انبار لاستیک‌های اسقاطی در جنوب تهران

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۰۳۱۵

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از وقوع آتش‌سوزی در انبار لاستیک‌های اسقاطی خودروهای سنگین در بزرگراه آزادگان خبرداد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ٢٢:۵١ سه‌شنبه شب، یک مورد آتش‌سوزی در انبار لاستیک‌های اقساطی خودروهای سنگین، به سامانه ١٢۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله سه ایستگاه به همراه سه دستگاه تانکر آب و تجهیزات اطفای حریق از سوی ستاد فرماندهی به محل اعزام شد، ادامه داد: محل حادثه واقع در بزرگراه آزادگان، روستای علی آباد قاجار بود. با حضور عوامل آتش‌نشانی در محل مشاهده شد که محل وقوع حادثه انباری رو باز به وسعت حدود ٢ هزار متر است که در آن تعداد زیادی لاستیک اسقاطی خودروهای بزرگ صنعتی نظیر انواع کمپرسی‌ها و لودرها نگهداری شده بود. لاستیک‌ها روی هم چیده شده و حدود ۵۰۰ متر از این محل دچار آتش‌سوزی شده و شعله‌های آتش در حال سرایت به اماکن مجاور بود.  

سخنگوی سازمان آتش نشانی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه لاستیک‌ها در کنارهم قرار گرفته بودند حریق به سرعت در حال گسترش و سرایت به بخش‌های دیگر بود که آتش‌نشانان از چند جهت عملیات را آغاز کردند. آن‌ها با استفاده از آب و محلول آب و کف آتش را تحت کنترل خود درآورده و در گام نخست از گسترش آن جلوگیری کردند.

ملکی تصریح کرد: درحال حاضر آتش کاملا خاموش شده و نیروها مشغول ایمن سازی و لکه‌گیری در محل هستند. همچنین باید بگویم که این حادثه مورد مصدومی نداشت اما با توجه به جنس لاستیک‌ها دود و شعله زیادی از آن برخواسته بود.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان پس از ایمن سازی به عملیات خود خاتمه خواهند داد، گفت: پس از آن تیمی از کارشناسان آتش‌نشانی اقدامات خود برای یافتن دلیل حادثه را آغاز خواهند کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز